• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Paramore1
    cassandra92 skrev 2018-10-24 09:43:33 följande:

Nej det klart ni inte ska ge upp!! Förstår att det känns hopplöst och jag beklagar verkligen ert missfall. Men det är bara att fortsätta. Om du vill så kan du ju säkert söka hjälp nu. Men jag tror att det tar sig snart ska du se!! :D 

Tror han missar två ägglossningar på rad här nu för han åker iväg igen en gång till innan jul :( o eftersom han är iväg så mycket så har vi missat säkert hälften av ägglossningarna... tack för peppen! Kanske inre ska ge upp...
  • cassandra92
    Paramore1 skrev 2018-10-24 19:34:06 följande:
    Tror han missar två ägglossningar på rad här nu för han åker iväg igen en gång till innan jul :( o eftersom han är iväg så mycket så har vi missat säkert hälften av ägglossningarna... tack för peppen! Kanske inre ska ge upp...
    Oh nej. Men å andra sidan har ni då inte haft aktiva försök hela tiden som ni har "försökt". Det är ju ändå en tröst väl. Du får ju räkna de försök som ni faktiskt har fått till liksom, så kanske det känns lite lättare. Ta lite tid att fokusera på dig och ditt välbefinnande och så kan ni köra igång när han är hemma igen! :D 
  • Paramore1
    cassandra92 skrev 2018-10-24 20:15:49 följande:

Oh nej. Men å andra sidan har ni då inte haft aktiva försök hela tiden som ni har "försökt". Det är ju ändå en tröst väl. Du får ju räkna de försök som ni faktiskt har fått till liksom, så kanske det känns lite lättare. Ta lite tid att fokusera på dig och ditt välbefinnande och så kan ni köra igång när han är hemma igen! :D 

Det sjuka är att jag får de svaaagaste strecken på restlagrets teststickor, idag såg man det mer än innan. Men om jag ska gå efter Flo så skulle jag haft BIM igår men om jag ska gå efter mina flytningar när jag misstänkte ÄL så har jag BIM imon typ... men har kommit lite brunt på pappret sen igår. Knappt synbart.
  • Saxin
    Saxin skrev 2018-10-22 20:32:06 följande:

Hoppar in i tråden såhär på slutet. :)

Har bim på torsdag. Är på ÄL +8 , BIM -3 ( om jag ska gå efter vad NC säger).

Fick missfall i v 12 i augusti vilket tog oerhört hårt på både mig och sambo. Känns som att jag börjar bli helt besatt av att känna efter och läsa tusentals trådar här på FL i hopp om att plussa igen . Haha!

Det som gör mig fundersam är att jag idag har fått en brun flytning. Mer eller mindre hela dagen men syns enbart när jag torkar mig. Var mer imorse och knappt någonting nu under kvällen.

Känner ingen direkt molvärk (kan strama till över livmodern emellanåt men inte så som jag känner vid mens) och inga andra symtom på att mensen är på väg (Har ingen tempdipp heller). Alla andra gånger innan mens så hugger det till ordentligt för att sedan komma rikligt med blod, ingenting sådant nu.

Skulle den bruna flytningen kunna vara en nidblödning eller greppar jag efter halmstrån?

Tog ett test nu ikväll men intalade mig själv att det är blankt. Ville ana en mörk skugga, men som sagt så letar jag efter alla små tecken. ;)

Ska givetvis testa imorgon bitti, som vanligt. Haha!

Det var inga spökstreck eller tidig mens.

Åkte hem och testade mig på lunchen igår. Min kollega skrattade åt mig och så "du är definitivt gravid".

Efter jobbet så tog jag ett digitalt. Gravid 1-2 stod det!

Nu hoppas vi att det håller hela vägen denna gång!
  • cassandra92
    Paramore1 skrev 2018-10-24 20:29:21 följande:

Det sjuka är att jag får de svaaagaste strecken på restlagrets teststickor, idag såg man det mer än innan. Men om jag ska gå efter Flo så skulle jag haft BIM igår men om jag ska gå efter mina flytningar när jag misstänkte ÄL så har jag BIM imon typ... men har kommit lite brunt på pappret sen igår. Knappt synbart.

Men ge inte upp då!!! :) Vänta några dagar!

Håller alla tummar!
  • cassandra92

Wohoo tempen gick upp ytterligare och jag är en hel grad över det jag hade samma dag i cykeln förra månaden. Det här känns spännande! Snälla håll alla tummar på att det är min tur nu!

• Paramore1

Fortfarande ingen mens för mig och inget tydligt plus heller... Kan inte bara mensen komma!!

• cassandra92
    Paramore1 skrev 2018-10-25 08:14:36 följande:

Fortfarande ingen mens för mig och inget tydligt plus heller... Kan inte bara mensen komma!!

JA eller hur. Antingen kan man väl få ett plus, eller mens. Man blir ju tokig av att vara där emellan....
  • cilia81
    Paramore1 skrev 2018-10-25 08:14:36 följande:

Jag skulle ha mens nu men får en typisk mellan blödning, bara blod på pappret i 3 dagar. Ont i ländryggen. Molande värk i magen. Super trött dag som kvällar. Testerna visar neg. Vad kan det vara??
  • cilia81

Jag skulle ha mens i måndags, men har nu emellan blödning då det bara är blod på pappret och haft det i 3 dagar. Ont i ländryggen. Super trött dag som kväll. Testerna visar neg. Men vad kan det vara??

Svar på tråden BIM oktober-18