Saxin skrev 2018-10-22 20:32:06 följande:
Hoppar in i tråden såhär på slutet. :)
Har bim på torsdag. Är på ÄL +8 , BIM -3 ( om jag ska gå efter vad NC säger).
Fick missfall i v 12 i augusti vilket tog oerhört hårt på både mig och sambo. Känns som att jag börjar bli helt besatt av att känna efter och läsa tusentals trådar här på FL i hopp om att plussa igen . Haha!
Det som gör mig fundersam är att jag idag har fått en brun flytning. Mer eller mindre hela dagen men syns enbart när jag torkar mig. Var mer imorse och knappt någonting nu under kvällen.
Känner ingen direkt molvärk (kan strama till över livmodern emellanåt men inte så som jag känner vid mens) och inga andra symtom på att mensen är på väg (Har ingen tempdipp heller). Alla andra gånger innan mens så hugger det till ordentligt för att sedan komma rikligt med blod, ingenting sådant nu.
Skulle den bruna flytningen kunna vara en nidblödning eller greppar jag efter halmstrån?
Tog ett test nu ikväll men intalade mig själv att det är blankt. Ville ana en mörk skugga, men som sagt så letar jag efter alla små tecken. ;)
Ska givetvis testa imorgon bitti, som vanligt. Haha!
Det var inga spökstreck eller tidig mens.
Åkte hem och testade mig på lunchen igår. Min kollega skrattade åt mig och så "du är definitivt gravid".
Efter jobbet så tog jag ett digitalt. Gravid 1-2 stod det!
Nu hoppas vi att det håller hela vägen denna gång!