• Paramore1

BIM oktober-18

Jaha hoppar in i denna gruppen, fick missfall i somras och nu var det 15 månader sen jag tog ur spiralen utan lycka... Men jag har BIM den 23e, och i går mådde jag Piss. Var yr hela natten och dagen efter och mådde illa. Men ingen magsjuka, kanske symptom? Har ilningar i livmodern. Grejen är att enligt Flo ska jag haft ägglossning några dagar innan sambon kom hem men om jag ska gå efter flytningar så hade jag den typ dagen innan han kom hem och vi sexade. Så man kan ju få ha ett litet hopp!!

• Paramore1

Jag har BIM idag men ingen mens i sikte än så länge. Jag beställde billiga stickor som ska komma idag så väntar tills dom kommer, är så dyrt att köpa testen som finns på apoteket :/

• Paramore1

Känner mig hopplös. Vi har försökt sedan augusti förra året och blev gravida i somras som slutade i MF. Och verkar som jag får min mens nu. Nästa ägglossning hinner inre sambon hem till :( (jobbar utomlands) är så drygt när han typ alltid är iväg när jag har ägglossning! Vet inre om vi ska ge upp typ...Hoppas på ett plus innan jul :(

• Paramore1
    cassandra92 skrev 2018-10-24 09:43:33 följande:

Nej det klart ni inte ska ge upp!! Förstår att det känns hopplöst och jag beklagar verkligen ert missfall. Men det är bara att fortsätta. Om du vill så kan du ju säkert söka hjälp nu. Men jag tror att det tar sig snart ska du se!! :D 

Tror han missar två ägglossningar på rad här nu för han åker iväg igen en gång till innan jul :( o eftersom han är iväg så mycket så har vi missat säkert hälften av ägglossningarna... tack för peppen! Kanske inre ska ge upp...
  • Paramore1
    cassandra92 skrev 2018-10-24 20:15:49 följande:

Oh nej. Men å andra sidan har ni då inte haft aktiva försök hela tiden som ni har "försökt". Det är ju ändå en tröst väl. Du får ju räkna de försök som ni faktiskt har fått till liksom, så kanske det känns lite lättare. Ta lite tid att fokusera på dig och ditt välbefinnande och så kan ni köra igång när han är hemma igen! :D 

Det sjuka är att jag får de svaaagaste strecken på restlagrets teststickor, idag såg man det mer än innan. Men om jag ska gå efter Flo så skulle jag haft BIM igår men om jag ska gå efter mina flytningar när jag misstänkte ÄL så har jag BIM imon typ... men har kommit lite brunt på pappret sen igår. Knappt synbart.
  • Paramore1

Fortfarande ingen mens för mig och inget tydligt plus heller... Kan inte bara mensen komma!!

• Paramore1
    cilia81 skrev 2018-10-25 08:58:33 följande:

Jag skulle ha mens i måndags, men har nu emellan blödning då det bara är blod på pappret och haft det i 3 dagar. Ont i ländryggen. Super trött dag som kväll. Testerna visar neg. Men vad kan det vara??

För mig är det likadant, har inte fått min mens än... men ändå inte positivt test :/ mår illa ibland dock...
Svar på tråden BIM oktober-18