Inlägg från: Anonymlängtar |Visa alla inlägg
  • Anonymlängtar

BIM oktober-18

Hej, hoppar gärna in i den här tråden också om det är okej, har bim 17/10 och väntar med spänning

• Anonymlängtar
    Dr to be skrev 2018-10-08 12:54:50 följande:

Hej!

får man haka på? bim 12/10 dock plussat redan:) - igår- v. 3+2 kom ett svagt streck fram på test och idag starkare. bf blir runt 20/6 :)

Stort grattis till plusset
  • Anonymlängtar
    idaisraelsson skrev 2018-10-14 01:09:17 följande:

Jag ska ha min bim den 16/10. Tog ett gravtest imorse (dock inte morgonurin) och det visade negativt. Vårdagar jag ta ett imorgon bitti? Tänk om det också blir negativt. Då blir jag så ledsen. Är det för tidigt att ta två dagar innan?

Jag har bim 17/10 och funderar också på att testa imorgon eller övermorgon, när de äe innan bim så tror jag nästan det måste vara morgon urin (om du inte producerar jätte mycket hcg vill säga) men de är bara vad jag tror hcg fördubblas ungefär var tredje dag om jag förstått det rätt, men vissa kan på ett plus tidigare än andra så jag hoppas du får ditt plus
  • Anonymlängtar
    idaisraelsson skrev 2018-10-14 06:34:10 följande:

Jag tog faktiskt nu på morgonen. Men det var negativt så jag är nog inte gravid denna gång:( jag får köra på till. nästa månad:)

Lyckat till med plusset:)

Okej, va tråkigt att höra! tack så mycket men tror inte på ett pluss denna månad för mig heller!
  • Anonymlängtar
    En sommar dag skrev 2018-10-15 15:17:04 följande:

Jag plussade idag och har bim idag! =D

Stort grattis till dig :D
  • Anonymlängtar

Tror jag plussat, eller är det bara spökstreck, vad tror ni? :)

• Anonymlängtar

Oj, vart samma bild flera gånger, det va inte meningen :p

• Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-16 11:33:25 följande:

Definitivt gravid tror jag, grattis!! Vilket försök? (Skrev i andra tråden också haha)

Tack å mycket :D inne på fjärde året (vid årsskiftet har det gått fyra år) hur länge har du/ni försökt? Ja jag såg det men där är det så många som skriver så kommentarerna försvinner så lätt :p
  • Anonymlängtar
    M11CK1S skrev 2018-10-16 12:47:16 följande:

Grattis så roligt!! ????

Tack så mycket :D
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-16 14:43:22 följande:

Jaa det har du rätt i! :) Jag håller verkligen verkligen tummarna för att ni får en liten smmarbebis nu! Vi är på tioende försöket! Men har nyss insett att min ÄL är senare än jag trodde så det ger mig hopp!!

Håller tummar och tår att du också plussar :D Har du provat munkpeppar? Vi tänkte prova de nu när mensen skulle komma men blev ju inte som planerat :p har läst så många solskenshistorier om de :D
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-16 15:03:13 följande:

Nej faktsikt inte. Jag köpte det och rosenrot men sedan blev jag superskeptisk för jag läste att det kan vara lättare att få missfall och den påverkar ÄL och grejer och nu när jag äntligen verkar ha hittat min ÄL vill jag fortsätta naturligt några gånger till. Känns som att vi av de tio gånger vi har försökt kanske har haft sex 4 gånger på rätt datum. Så det känns hoppfullt om det nu är så att jag brukar ha ÄL så sent. 

Ja men då tycker jag verkligen ni ska fortsätta försöka på "naturliga" vägen
  • Anonymlängtar
    idaisraelsson skrev 2018-10-16 15:55:53 följande:

Stort grattis till dig:)))<3

Tack så mycket :D <3
  • Anonymlängtar
    Sommaren2018 skrev 2018-10-16 16:15:50 följande:

Åh va underbart, stort grattis :D !!

Ja de är helt fantastiskt!! Tack så mycket :D
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-16 17:23:01 följande:

Jaa men det börjar verkligen bli jobbigt. Så jag kan inte tänka mig hur det måste kännas för dig. När jag känner att jag går sönder varje gång jag ser den där förbannade mensen.... 

Förstår din känsla helt! Ett tag va jag som "avtrubbad" när mensen kom, men min sambo har varit helt underbar genom hela resan och burit oss båda två! Så mitt tips är att luta dig mot din kärlek så mycket du kan när det blir för jobbigt så du slipper bära det själv! Men jag hoppas och ber att det ska gå vägen för er nu när du fått koll på din ÄL :D
  • Anonymlängtar
    NervösaNatta skrev 2018-10-17 14:58:24 följande:

Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..

Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.

Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?

Så nyfiken hur de gick för dig, hade också bim igår:D
  • Anonymlängtar
    NervösaNatta skrev 2018-10-17 14:58:24 följande:

Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..

Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.

Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?

Nu måste jag be om ursäkt! Är lite trött så hänger inte riktigt med, trodde du hade bim 17/10.. men är ändå nyfiken på hur de gått om du testat dig :D
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-21 21:32:33 följande:

Åh önskar att tiden skulle gå snabbare haha. Bara på ÄL+5/6 idag.... Börjar redan känna "symptom". Gud va knäpp kroppen är. Kunde man inte bara få skita i och tänka på det tills det var dags att testa! :(

Önskar också tiden kunde gå snabbare, vill spola fram några veckor :p håller tummar och tår att ni plussar den här gången :D
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-22 09:08:58 följande:

Det förstår jag!! Hur mår du nu? Tack!!!! <3 

Jag är livrädd för ett tredje missfall så kan inte riktigt slappna av men försöker njuta av plusset så gott de går

När har du bim? Har du tidiga tecken på att de kanske blir ett pluss? :D
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-22 11:25:25 följande:

Ja jag förstår. Men jag håller alla tummar och tår på att det håller sig kvar!! :D 

Jag har BIM 29e. Hoppas att det är ett plus, har fortsatt tempökning, svettningar, mer flyningar och molvärk. Men det kan vara så att jag bara är väldigt bra på att inbilla mig också.  

Tack <3

Ååh, hoppas de tyder på ett plus :D
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-23 07:21:09 följande:

Min temp fortsätter gå upp och jag har 6 dager till BF! Håll tummarna!!!!!

Håller alla tummar och tår :D
Svar på tråden BIM oktober-18