• cassandra92

BIM oktober-18

Är med i en annan tråd också men det är kul att följa så många som möjligt. Jag har BIM den 28/10 och hade fast gubbe på testet idag. Så nu är det bara att ligga i ;) Tioende försöket på första barnet. Men har idag insett att vi nog har slutat försöka för tidigt i princip varje månad och att jag har ÄL senare än vad jag trodde... 

• cassandra92
    Tirin skrev 2018-10-14 19:24:33 följande:

Hej, då har vi ÄL och BIM exakt samtidigt:) Kör så det ryker! Vi hoppas på fina resultat i babyverksaden.

Spännande!!!! Vilket försök? Första barnet? :)
  • cassandra92
    Tirin skrev 2018-10-14 19:24:33 följande:

Hej, då har vi ÄL och BIM exakt samtidigt:) Kör så det ryker! Vi hoppas på fina resultat i babyverksaden.

Spännande!!!! Vilket försök? Första barnet? :)
  • cassandra92
    Tirin skrev 2018-10-14 20:36:14 följande:

Vi är inne på andra försöket med andra barnet. Första barnet "blev till" på liknande sätt (timing av LH-stegring) som vi kört på/tänkt köra på denna cykel så förhoppningarna är stora men jag är ju lite till åren så sämre chanser nu såklart. Känner idag att det gör ont i magen så kan ju vara just ägglossning idag, annars brukar jag inte känna något men man har ju fokus inåt på ett helt annat sätt nu.

Spännande att följa framöver!

Okej! Spännande! Jaa det är ju kul och se om man får till det! :) Jag har just insett att min ÄL är senare än vad jag trodde så jag hoppas vi har större chanser nu! :)
  • cassandra92
    Tirin skrev 2018-10-14 22:01:18 följande:
    Ja det är ju kanon att ha lite koll med hjälp av stickorna, klart det blir större chans ju närmare man lyckas pricka! Vi håller tummar och tår.

Ja det blir det ju! Digitala test fungerade utmärkt för mig. Nu är det bara att vänta de där j*vla veckorna haha. 
  • cassandra92
    cilia81 skrev 2018-10-15 08:41:19 följande:

Hej tänkte oxå följa den här tråden. Har Bim 22/9 alltså på Måndag.. Och är så nervös att det ska vara neg,, har tagit några tester som såklart visade neg. Det var antagligen för tidigt.

Ja man ska nog försöka att bara fokusera på BIM och inte ta tidigare! :) Lycka till!
  • cassandra92
    mangon skrev 2018-10-15 14:30:39 följande:

Hänger på här med.

Fick positivt äl test 2/10.

Bim 17/10.

Är på äl+12 idag bim-2.

Haft mensvärk sedan 1 vecka tillbaka. Värre senaste dagarna och känns som tanten är på väg.

Negativt test idag.

Håller ändå hoppet uppe tills tant kommer ;)

Lycka till! Hoppas det blir ett plus! Jag har BIM den 28/10 så lång väntan!
  • cassandra92
    En sommar dag skrev 2018-10-15 15:17:04 följande:

Jag plussade idag och har bim idag! =D

Åh! Stort grattis!!!!!
  • cassandra92
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-15 20:55:25 följande:

Ja det är en helt sjukt lång väntan... håller tummarna för oss båda!

Har du testat något än? Eller klarar du av att hålla dig?

Det gör jag också!! :) Nej jag har sen ÄL så jag hade det igår. Så det är ingen idé att ta test än! Jag tar aldrig gravtest längre, jag väntar in mensen. Klarar inte av fler negativa test :/ dudå?
  • cassandra92
    mangon skrev 2018-10-16 08:35:47 följande:

Äl+13 idag.

Bim-1

Negativt test imorse.

Antar att det är kört denna månad nu.

Ingen junibebis för mig.

Så tråkigt men det är bara bort första försök.

Blev gravid första försökt med dottern därför har man noglite höga förhoppningar. ;)

Beklagar, men som du säger är det ju bara första försöket, så det dröjer nog inte länge ska du se! Det behöver dock inte vara kört än :) 
Svar på tråden BIM oktober-18