BIM oktober-18
Hoppas också in här! ÄL 13/10 och BIM 25/10
Första riktiga försöket med första barnet med utebliven ÄL första månaden.
Så spänd och gud va man längtar till BIM så man kan ta ett test!! ????????
Hoppas också in här! ÄL 13/10 och BIM 25/10
Första riktiga försöket med första barnet med utebliven ÄL första månaden.
Så spänd och gud va man längtar till BIM så man kan ta ett test!! ????????
Hoppar menade jag förstås ????
Roligt! Då ligger vi inte så långt ifrån varandra, jag hade Lh-stegring 13-14e och BIM 28/10!
Tror jag plussat, eller är det bara spökstreck, vad tror ni? :)
Roligt! Då ligger vi inte så långt ifrån varandra, jag hade Lh-stegring 13-14e och BIM 28/10!
Satte mig just och läste på i min gamla fysiologibok och cellerna som producerar hCG börjar med det tidigast dag 8-9 efter befruktning/ägglossning och jag hade nog Äl i måndags så tänkte börja testa tidigast på onsdag den 24e. Såååå lång tid, du då?
Hej! Fråga. Visst är det så att om man tempar så brukar man säga att dagen efter en ägglossning så går tempen upp? Min app sa ägglossning igår och idag gick tempen upp 0.4 grader. Vad tror ni?
Jag fick tyvärr min mens i förrgår. Nu undrar jag om ni använder ägglossningstest? I så fall vilka?
Har ni andra tips på att bli gravid? Husmorstips?
Satte mig just och läste på i min gamla fysiologibok och cellerna som producerar hCG börjar med det tidigast dag 8-9 efter befruktning/ägglossning och jag hade nog Äl i måndags så tänkte börja testa tidigast på onsdag den 24e. Såååå lång tid, du då?
Jag räknar ner och försöker få tiden att gå! Otroligt segt. Inga symtom och känns rätt rimligt för det är ju kanske max 4-5 dagar sen ägglossning. Drömmer mycket om att föda och graviditetstest så hjärnan snurrar på med dessa tankar mest hela tiden. Själv?