Canary skrev 2018-07-30 16:16:30 följande:
Kände mig lite nöjd idag då jag känt en del symptom plus mensvärk idag fast det är för tidigt för BIM. Fick dock precis lite färskt blod när jag var på toa. Den som lever får se!
Har börjat jobba efter semestern, mycket bättre än att bara ligga hemma o tänka på att plussa
Kanske nidis? :)
Vad vad skönt, då rusar dagarna iväg ju. Haha ja visst gör man, kollar på klockan konstant så tiden står i princip stilla.
JohannaLiisa skrev 2018-07-30 16:03:22 följande:
Andra försöket för oss sedan jag slutade med ppiller. 22 år gammal.
Förra månaden hade jag en känsla av att det var någonting. Tog ett test och fick ett ljust ljust sträck. Ringde BM och fick en tid för att bli inskriven veckan därpå men tyvärr kom mensen innan jag hann gå dit...
Nu är vi då inne på andra försöket och jag tror att vi kan ha prickat äl. Nu 3 dagar efter fick jag ömma bröstvårtor, känner lite värk, som en superlätt mensvärk och lite illamående på kvällen. Kan det vara tidiga syptom? Dessa symptom fick jag ca 5 dagar innan mensen förra gången, nu mycket tidigare.
Dela gärna med er om era tidiga symptom??
Åh nej vad tråkigt, kanske kemisk graviditet?
Hoppas verkligen det tar sig denna månad för er.
Det är nog alldeles för tidigt för symtom, ägget har inte fäst än och det är inte förs 1-2 dagar senare efter det som kroppen börjar producera hormon som ger symtom. Man säger det tar runt 5-10 dagar för det att fästa. Men man ska aldrig underskatta den kvinnliga intuitionen :)
Eller så kanske äl var mycket tidigare än ni tror och du är längre gånget :)