Tessaloniki skrev 2018-07-13 06:42:28 följande:
Tog ett clearblue testa tidigt nu på morgonen och det var tyvärr negativt... BIM på måndag. I vanliga fall brukar jag få hemsk mensvärk tre-fyra dagar innan mens men det har inte hänt än. Så jag hoppas fortfarande men försöker att processa att det troligtvis är negativt även denna månad...
Försöker se det från den ljusa sidan och tänker att det är bra, då hinner vi lägga undan ännu lite mer pengar denna månad.
Men igår fick vi i alla fall beskedet att min man kom in på sin utbildning som han äntligen får avsluta efter ett års uppehåll (pga flytt)! :) När vi skulle avslöja det för mina föräldrar hann mamma börja tro att vi skulle säga att jag är gravid... Det skär lite i hjärtat :/
Åh jag hoppas att din mens inte dyker upp utan att plusset dröjer lite bara. Men om den kmr så är det som du säger att man får försöka tänka på allt positivt istället. Inte alltid helt enkelt såklart. Jag är expert på att bara tänka på alla negativa saker..
Grattis till er :) va kul att han kommit in, och skönt att få avsluta den påbörjade utbildningen.
Nej men åh, förstår att det skär i hjärtat! Men den dagen ni får säga det dröjer förhoppningsvis inte länge! <3