• Vinter16

Vi som försöker bli gravida!

Hej! Tänkte starta en tråd för oss som försöker bli gravida. Jag är 25 år och har precis startat bebisverkstaden. Började för någon månad sen att äta folsyra och nu i Maj började jag med äl tester. Fick positivt på äl test den 13/5 så nu väntar och hoppas jag på att få ett plus på stickan i slutet på denna månaden :) Har inga barn sedan tidigare.

Hoppas att fler vill vara med så vi kan följas åt till ett plus!

• Svar på tråden Vi som försöker bli gravida!
  • Esofe
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-07-23 15:13:57 följande:

Tog ett test i lördags som var väldigt negativt! Sen skulle mensen komma som igår (måndag) men ingen mens. Den är väldigt exakt alltid! Och idag kom det ingen mens, och igen mensvärk.. mkt märkligt! Jag som inte alls känner några symtom alls. Visserligen så har jag försökt totalt stänga av o njuta av semestern denna gången.

Inatt drömde jag att jag födde en son, men så när jag o barnen var iväg imorse var jag så besviken o ledsen att det inte blir någon bebis för testet var neg!

Så när vi kom hem vid lunch så tänkte jag, fan mensen känns inte ens i närheten, får testa igen!

Är det dagens test? Isåfall stort grattis!
  • Nathiis

Det var min tur hörrni ! Nu kan jag lita på det lite mer <3 Åh vad jag hoppas att lillskrutt vill stanna !

Kan dock fortfarande inte tro det är sant :'D

• Thorax
    Nathiis skrev 2018-07-25 06:00:46 följande:

Det var min tur hörrni ! Nu kan jag lita på det lite mer <3 Åh vad jag hoppas att lillskrutt vill stanna !

Stort grattis :)
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • babytjejen

Super supergrattis!!! Hoppas det smittar av sig på oss andra :)
  • Nathiis
    Thorax skrev 2018-07-25 10:55:41 följande:

Stort grattis :)

babytjejen skrev 2018-07-25 11:02:03 följande:

Super supergrattis!!! Hoppas det smittar av sig på oss andra :)

Tack söta ni <3

Jag skickar all "smitta" jag kan !! :D
  • Anonym (90)

Åh vilken lycka för er, stort grattis :)<3 så himla spännande!!!
  • Tessaloniki
    Nathiis skrev 2018-07-23 15:45:50 följande:

Hejja hejja (:

Vi hade sex två dagar innan ägglossning, på dagen och dagen efter. Prövade också rosenrot och apiforce denna gång.

Det här var vårt 5e försök (':

Jag såg längre ner att du har fått plus även på det digitala - stort grattis!!! <3 får se om vi har tur denna gång också!
  • Nathiis
    Tessaloniki skrev 2018-07-25 15:22:47 följande:

Jag såg längre ner att du har fått plus även på det digitala - stort grattis!!! <3 får se om vi har tur denna gång också!

Jaa ! Så glada (':

Jag håller alla tummar jag har !
  • Anonym (Lille101)

Detta testet gjordes imorse! Är jag gravid?

• Esofe
    Anonym (Lille101) skrev 2018-07-26 08:12:19 följande:

Detta testet gjordes imorse! Är jag gravid?

Vilket starkt plus!! Grattis!
Svar på tråden Vi som försöker bli gravida!