BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej!
Hoppar in här om det går bra?
Plussade igår efter ett missfall i november. Är så lycklig men samtidigt sååå rädd också. Tänk om vi får missfall igen
Hoppas på det bästa iaf! Grattis till alla andra som också fått pluss <3
När jag försöker räkna ut bf får jag 2 olika (använder både Natural Cycles appen och en annan som heter flo)
Det ena är 15/9 och det andra 24/9 Så ska boka in ett VUL för o få rätsida på det slänger med en bild på mina test från igår!
Vad har ni som räknat ut bf gått efter? Sista mensens första dag eller vet ni när ni hade ägglossning? Vilket är mest korrekt tro?
Hej!
Plussade igår efter ett missfall i november. Är så lycklig men samtidigt sååå rädd också. Tänk om vi får missfall igen
När jag försöker räkna ut bf får jag 2 olika (använder både Natural Cycles appen och en annan som heter flo)
Det ena är 15/9 och det andra 24/9 Så ska boka in ett VUL för o få rätsida på det slänger med en bild på mina test från igår!
Vad har ni som räknat ut bf gått efter? Sista mensens första dag eller vet ni när ni hade ägglossning? Vilket är mest korrekt tro?
Hej!
Ja de känns länge. Nä vi försöker få till första!
Okej, då ha ni fått kämpa länge för era barn. Fan va bra kämpat!
Hej!
Hej hej och grattis alla. Jag plussade i helgen men kollade sent så jag är nog redan i vecka nio eller något sånt. Andra barnet. Enl. graviditetsuträknare har jag bf i augusti men både BM och jag själv räknar med att det drar över som förra gången sä jag satsar på någon gång i september . Första barnet är 18 månader nu. Det känns både lagom ch lite tidigt. Mår just nu illa och är trött och kan inte riktigt uppbåda samma entusiasm som förra gången. Någon som känner igen sig? Visst blir det bättre framöver va?
Välkomna alla nya! Vi har en Bf-lista som ni kan skriva in er på om ni vill!
BF SEPTEMBER 2018
1. Jasminefjellberg 2:a barnet, Mrs Lina 1 barnet
2. LilacAm, 1:a barnet
3. Malin1809, Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet, Alvaaa 2:a barnet, KLindqvist 1:a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet, Akinder 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet
11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet , Mawie 3:e barnet , Johannana 1a barnet
12. Nicho2018, 1a barnet
13.
14. Nostalgity, 3e barnet
15. Cheerful 1a barnet, ankmamma 1a barnet, Hellan 3:e barnet
16.Boggielo 3e barnet, Annnno 1a barnet
17.
18. Mimipig, 2:a barnet
19. Imra, 1:a barnet
20.
21. Orkidé, 3e barnet, LA87
22.
23. Elsaida, 6:e barnet , Maggisbulle 1:a barnet
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30
Måste bara fråga er som ligger ungefär samma i tid. När ringde ni mvc? Är de för tidigt att göra nu direkt v.5 4+3. När tänker ni ringa och skriva in er? :)
Hej! Plussade digitalt idag så hoppar in här jag också. Bf 22/9 enligt egen beräkning. Jag har en son född i februari 2015 så om allt går vägen den här gången ska han bli storebror. (Känns overkligt att tänka den tanken. )
BF SEPTEMBER 2018
1. Jasminefjellberg 2:a barnet, Mrs Lina 1 barnet
2. LilacAm, 1:a barnet
3. Malin1809, Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet, Alvaaa 2:a barnet, KLindqvist 1:a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet, Akinder 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet
11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet , Mawie 3:e barnet , Johannana 1a barnet