Inlägg från: Imra |Visa alla inlägg
  • Imra

BF September 2018

En till som plussade idag! :D

Försök nr 8 för vår del. Nu hoppas man bara på att lilla fröt vill stanna!

• Imra
    Orkide skrev 2018-01-13 06:39:41 följande:

Välkommen! Nu nu vill vi att alla frön ska stanna där de är och växa till sig till bebisar. Vad har du för bf?

Ja absolut! Enligt app har jag bf den 19/9 :D
  • Imra
    Evianna skrev 2018-01-13 18:50:59 följande:

Välkomna alla nya! Vi har en Bf-lista som ni kan skriva in er på om ni vill!

BF SEPTEMBER 2018

1. Jasminefjellberg 2:a barnet, Mrs Lina 1 barnet

2. LilacAm, 1:a barnet

3. Malin1809, Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:a barnet

4. Fhkb (ts) 1a barnet, Alvaaa 2:a barnet, KLindqvist 1:a barnet

5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet, Akinder 1a barnet

6. Magneten1 1a barnet

7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90

8. Erikasöder 1a barnet

9. Millannn 1a barnet

10. Evianna 3e barnet

11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet , Mawie 3:e barnet , Johannana 1a barnet

12. Nicho2018, 1a barnet

13.

14. Nostalgity, 3e barnet

15. Cheerful 1a barnet, ankmamma 1a barnet, Hellan 3:e barnet

16.Boggielo 3e barnet, Annnno 1a barnet

17.

18. Mimipig, 2:a barnet

19. Imra, 1:a barnet

20.

21. Orkidé, 3e barnet, LA87

22.

23. Elsaida, 6:e barnet , Maggisbulle 1:a barnet

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30

• Imra

Måste bara fråga er som ligger ungefär samma i tid. När ringde ni mvc? Är de för tidigt att göra nu direkt v.5 4+3. När tänker ni ringa och skriva in er? :)

• Imra
    Lilj3 skrev 2018-01-14 09:47:45 följande:

Tycker nog att man kan ringa så fort man har plussat om man vill. Själv tänker jag nog vänta en eller ett par veckor, bara för att jag nojjar över tidigt missfall.

Ja men jag känner lite samma, också väldigt rädd för missfall. Detta är första gången jag ens har fått ett plus så allt är väldigt nytt.

Men läst att många ringer direkt, men funderar nog på att vänta någon vecka iaf. :)
  • Imra

Jag är så nervös för att ringa MVC, vet inte varför? ;)

Vad säger man? ?Hej jag är gravid?? ;) hehe

När ringde ni och vad sa ni? :)

• Imra

Hallå allihop!

Idag gick jag in i vecka 6 (5+0). Och jag känner i stort sätt ingenting? Man blir ju lite orolig att man kanske borde känna lite illamående eller så. Men nope!

Ömma bröst och lite lätt molvärk emellanåt. Hur mår ni andra i ungefär samma vecka? :)

• Imra

OROLIG!

Idag har jag fått brunaktiga flytningar. Har läst att det är väldigt vanligt och behöver inte alls betyda att missfall är på g. Men blir såå orolig!

Någon som varit med om liknande?

Är i vecka 5+6 idag.

Tog grav-test idag bara för att se, och starkt positivt.

• Imra
    Sabinac skrev 2018-01-25 07:10:04 följande:

Jag hade vid något tillfälle brunaktig flytning min första gravidit. Det var ingen fara då.

Om du inte hade varit gravid och fortsatt på din normala menscykel, skulle du isåfall haft mens nu ungefär då?

Graviditetshormonet ligger kvar i kroppen och kan visa positivt på ett gravtest trots missfall/abort. det tar en stund för kroppen att få ut all hormon.

Lycka till!

Tror inte att det är dags för mens än, men äl kanske? Hoppas verkligen att allt går bra! Ska till mvc på onsdag nästa vecka.
  • Imra

Jag hade vid något tillfälle brunaktig flytning min första gravidit. Det var ingen fara då.

Om du inte hade varit gravid och fortsatt på din normala menscykel, skulle du isåfall haft mens nu ungefär då?

Graviditetshormonet ligger kvar i kroppen och kan visa positivt på ett gravtest trots missfall/abort. det tar en stund för kroppen att få ut all hormon.

Lycka till!

Tror inte att det är dags för mens än, men äl kanske? Hoppas verkligen att allt går bra! Ska till mvc på onsdag nästa vecka.
  • Imra

Lycka till!

• Imra

Lycka till!

Svar på tråden BF September 2018