• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lottch3n
    Lottch3n skrev 2017-12-28 19:19:14 följande:

Hade ni gått på känsla och appar eller test?
    Enligt den känsla jag har just nu (och haft hela dagen) och enligt appar bör äl infinna sig imorgon 29/12. Men enligt test inte ens en antydan till stegring.. :/

Myst med sambon 25/12 & 26/12. Tänker att vi kanske ska köra idag och imorgon också? Vad tror ni?
    Förra äl så blev det dagen innan äl, på äl och dagen efter och vi lyckades ju faktiskt då. :/ hmm många frågor nu men hoppas någon har en input? :)

Ingen?
  • Liiiinda90
    stragge skrev 2017-12-28 19:17:06 följande:

Kul, hoppas vi kan följas åt och få ett pluss :D Första försöket och väntar ivrigt på att få första barnet :) Tar examen i januari så har längtat efter detta sedan kag började studera i stort sätt ! Haha.

Åh vad roligt :) håller tummarna att vi får vårat efterlängtade plus <3
  • FruBjörk
    Lottch3n skrev 2017-12-28 21:58:13 följande:

Ingen?

Kanske bäst ändå att sexa på om ni kan. Jag litar nog mer på känsla men jag vet inte.
  • Lottch3n
    FruBjörk skrev 2017-12-28 22:10:00 följande:
    Kanske bäst ändå att sexa på om ni kan. Jag litar nog mer på känsla men jag vet inte.
    Ja jag tänker att vi kör idag och imorgon. Det borde täcka det bra va? :/
  • josgos
    Lottch3n skrev 2017-12-28 21:58:13 följande:

Ingen?

Jag går på känsla. Mina ÄL-test visar ju inget starkt alls, och du och jag har samma ÄL och BIM, 28/12 och 12/1 eller hur? Så vi fick till det idag och tar en sväng imorgon också. Tycker absolut ni ska göra det också ikväll om möjligt.
  • mindran
    Lottch3n skrev 2017-12-28 22:18:16 följande:

Ja jag tänker att vi kör idag och imorgon. Det borde täcka det bra va? :/

Helt klart känsla före test och appar! Test har inte funkat för mig alls, medan tex temp, flytningar och känsla har funkat klockrent. Myser ni både idag och i morgon borde det räcka fint :)
  • josgos
    mindran skrev 2017-12-28 23:18:57 följande:

Helt klart känsla före test och appar! Test har inte funkat för mig alls, medan tex temp, flytningar och känsla har funkat klockrent. Myser ni både idag och i morgon borde det räcka fint :)

Precis, molvärk eller andra symptom kan ju inte ha fel, men appen känner ju inte dig, egentligen ;)
  • mindran
    josgos skrev 2017-12-28 23:34:47 följande:

Precis, molvärk eller andra symptom kan ju inte ha fel, men appen känner ju inte dig, egentligen ;)

Precis min tanke också ;) Håller tummarna!
  • mindran
    Sajo25 skrev 2017-12-28 20:10:33 följande:

Hej hej

Hoppar gärna in! BIM 12/1 ägglossning idag eller i morgon och jag ligger sjuk i influensa.... vi har försökt i snart två års tid så att hoppa över en månad känns som att bestiga ett berg! Hoppas att jag mår bättre i morgon och att ägglossning blir lite senare nu när jag varit sjuk!

Krya på dig, håller tummarna för ett snabb tillfrisknande och en senare ÄL!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018