• mindran

BIM JANUARI 2018

Åh, vad roligt att jag hittade den här tråden! Jag har BIM den 5/1. Mitt andra barn (men sambons första), har en dotter på fyra år sedan tidigare. Första försöket, och idag är jag på ÄL +6. Jag har massor av symptom samt en hård kula på magen redan nu ???? Trodde knappt det var möjligt att ha så mycket symptom så tidigt. Men jag är så klart jätteglad! Tänkte testa med ett Clearblue Early på söndag (då det ska kunna visa positivt 6 dagar innan BIM, vilket det är på söndag). Håller tummarna stenhårt för oss alla! ?

• mindran

Och jag glömde att man inte kan göra smileys på Familjeliv, därav alla frågetecken som blev ;)

• mindran
    Lottch3n skrev 2017-12-28 22:18:16 följande:

Ja jag tänker att vi kör idag och imorgon. Det borde täcka det bra va? :/

Helt klart känsla före test och appar! Test har inte funkat för mig alls, medan tex temp, flytningar och känsla har funkat klockrent. Myser ni både idag och i morgon borde det räcka fint :)
  • mindran
    josgos skrev 2017-12-28 23:34:47 följande:

Precis, molvärk eller andra symptom kan ju inte ha fel, men appen känner ju inte dig, egentligen ;)

Precis min tanke också ;) Håller tummarna!
  • mindran
    Sajo25 skrev 2017-12-28 20:10:33 följande:

Hej hej

Hoppar gärna in! BIM 12/1 ägglossning idag eller i morgon och jag ligger sjuk i influensa.... vi har försökt i snart två års tid så att hoppa över en månad känns som att bestiga ett berg! Hoppas att jag mår bättre i morgon och att ägglossning blir lite senare nu när jag varit sjuk!

Krya på dig, håller tummarna för ett snabb tillfrisknande och en senare ÄL!
  • mindran
    FrökenLängtan skrev 2017-12-28 20:43:33 följande:

Hej alla, jag hoppar in här med er! Var med i december-tråden och blev så peppad och glad av alla som plussade, tyvärr var jag inte en av de lyckliga... 

Jag har BIM nu på söndag och några dagar fram till igår fick jag spottings följt av en blödning igår som jag antar var mensen. Bara att ta nya tag nu och sluta greppa efter halmstrån..

Nästa BIM är runt den 21 januari, 2018 SKA bli vårt år <3 

Det kan inte ha varit en nidblödning? Klart att 2018 blir ert år! <3 (här ska det vara ett hjärta, osäker på om det faktiskt blir det)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018