BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
WOW grattiiis! Så kul !
Vad händer med denna tråd nu?
Testade neg i morse på BIM +3... Vill dock gäna vara med och fortsätta följas åt :)
Testade neg i morse på BIM +3... Vill dock gäna vara med och fortsätta följas åt :)
Börjar nog bli dags för februaritråden. Här har jag BIM + 3 och inga tecken på mens. Testar på lördag Tänkte jag. Surt detta.
Nu kom mensen. Äschdå.
Grattis till alla som plussat :)
Nu kom mensen. Äschdå.
Grattis till alla som plussat :)
Håller tummarna för er som fick den där j*vla mensen att den i februari lyser med sin frånvaro!
Heja heja! Kram <3
Hej alla! Hur mår ni som plussade i Januari? Jag är i vecka 6+1 och mår illa till och från, svettas och fryser om varannat hela nätterna samt känner värkar i livmodern ibland. Lycka till för alla!
Jag har plussat! :D de står att jag är graviditetsvecka 6 (5+0) på gravidappen vilken vecka är jag i? ;)
Jag har plussat! :D de står att jag är graviditetsvecka 6 (5+0) på gravidappen vilken vecka är jag i? ;)
Då har du precis gått in i vecka 6 idag. Grattis!
Någon kvar här?
Någon kvar här?