BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Gör det, eller ett digitalt till och med, så kommer det kännas mer verkligt sen :)
Finns det något testa tidigt i digital form tror du? Just eftersom jag är på -2 eller -1 imorgon.
Jag har Bim 31/1-1/2 och var för ivrig och testade -4 Bim och idag -2 Bim... Jag har inga direkta symtom mer än ont i bröst och lite dragningar från ena äggstocken.
Som sagt, jag gjorde ett test idag och jag anar ett ljuuusljust rosa steck. Svårt att få till ett foto som ger det lilla strecket rättvisa ;)
Går det att spara morgonurinen om jag springer iväg och köper ett testa tidigt? Kanske blir 1.5 h fördröjning...
Hej alla! Igår plussade jag och det känns så overkligt????????????
Jag använde clearblue digital på BIM - 2 eller 3 och fick gravid 1-2. Så det testet skulle nog visa om det var något. Tog det dagen efter jag fått svagt svagt på ett tidigt test.