• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Aylina88

Stort grattis er alla som har plussat och lycka till alla ni som väntar jag håller tummar och tår för er som är kvar <3 för mig kom tant röd idag på bim :( så har vi bestämt ta ett paus ett tag nu<3

• Milamilis
    Aylina88 skrev 2018-01-27 17:09:48 följande:

Stort grattis er alla som har plussat och lycka till alla ni som väntar jag håller tummar och tår för er som är kvar <3 för mig kom tant röd idag på bim :( så har vi bestämt ta ett paus ett tag nu<3

Samma här, mensen kom nyss (BIM-1) och vi håller också uppehåll några månader nu. Lycka till till alla er som förfarande inväntar ett plus! :)
  • Meej
    Milamilis skrev 2018-01-27 17:47:32 följande:
    Samma här, mensen kom nyss (BIM-1) och vi håller också uppehåll några månader nu. Lycka till till alla er som förfarande inväntar ett plus! :)
    Åh, attans..!
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-27 18:33:49 följande:

Åh, attans..!

Ja, men det är lugnt, vi hade inte planerat barn nu ändå (även om vi är sugna på det och öppna för det om det händer) :)
  • emmaisson
    Airmos skrev 2018-01-27 10:51:48 följande:

ÅH wow!! Stort grattis!!!

Tack så hemskt mycket!! :D
  • emmaisson
    Tjorven89 skrev 2018-01-26 23:42:40 följande:

Va tror ni? Ser bara ett svagt streck. Ska såklart göra nytt test men kul o höra va ni tror eller om nån har haft ett test med samma o om de va pos eller neg då.

La upp en egen bild på mitt test (samma slags test) igår, och det såg exakt ut så! I morse fick jag gravid 1-2 på clearblue digital! Köp ett digitalt och testa, vågar nästan säga grattis! <3
  • Berolfine

Hej! BIM igår och ingen mens i sikte. Gjorde ett test men har svårt att tyda det. Kan ni snälla hjälpa mig?

• MariaS02
    Berolfine skrev 2018-01-27 22:02:42 följande:

Hej! BIM igår och ingen mens i sikte. Gjorde ett test men har svårt att tyda det. Kan ni snälla hjälpa mig?

Så såg mina ut men på BIM-3, ser ett svagt men tjockt streck men är lättare att se i ljus. Har du testat på morgonen idag?
  • MammaTillTvå90

Har Bim 31 januari, om 3 dagar.

Morgon tempen ligger på 37.7-38. Jättehögt! Vanligtvis brukar jag ligga död vid sån hög temp men inte nu..

Ska bli spännande, första försöket för oss.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018