BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Stort grattis er alla som har plussat och lycka till alla ni som väntar jag håller tummar och tår för er som är kvar <3 för mig kom tant röd idag på bim :( så har vi bestämt ta ett paus ett tag nu<3
Stort grattis er alla som har plussat och lycka till alla ni som väntar jag håller tummar och tår för er som är kvar <3 för mig kom tant röd idag på bim :( så har vi bestämt ta ett paus ett tag nu<3
Åh, attans..!
ÅH wow!! Stort grattis!!!
Va tror ni? Ser bara ett svagt streck. Ska såklart göra nytt test men kul o höra va ni tror eller om nån har haft ett test med samma o om de va pos eller neg då.
Hej! BIM igår och ingen mens i sikte. Gjorde ett test men har svårt att tyda det. Kan ni snälla hjälpa mig?
Mensen kom redan på äl+12 efter spottings sen äl+8. Hoppar över till mars tråden. Håller tummarna för er!
Hej! BIM igår och ingen mens i sikte. Gjorde ett test men har svårt att tyda det. Kan ni snälla hjälpa mig?
Har Bim 31 januari, om 3 dagar.
Morgon tempen ligger på 37.7-38. Jättehögt! Vanligtvis brukar jag ligga död vid sån hög temp men inte nu..
Ska bli spännande, första försöket för oss.