BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Fick ett svagt svagt streck på testet imorse, BIM-2. Skulle lika gärna kunna vara spökstreck dock så jag får väl försöka vänta och testa på BIM eller efter om mensen ej dykt upp. Gah nu blev det ju inte lättare det här!
YES!!! Plus!!!
Med ett digitalt dessutom :D
Fick ett svagt svagt streck på testet imorse, BIM-2. Skulle lika gärna kunna vara spökstreck dock så jag får väl försöka vänta och testa på BIM eller efter om mensen ej dykt upp. Gah nu blev det ju inte lättare det här!
YES!!! Plus!!!
Med ett digitalt dessutom :D
Jag också.. Jag hade bestämt mig igår för att inte testa igen efter negativt cb early BIM -4 som jag tog för att jag mått illa i tre dagar.. Blev så besviken. Men sen kunde jag inte hålla mig. Men imorse var också negativt på testlagrets sticka.. Hade ljust färgade flytningar i förrgår och igår men de har försvunnit nu plötsligt. Vill bara att mensen ska komma så jag kan få starta om nu..
Fast det är ju en sen nidblödning i så fall? eller? Brukar inte nid vara efter typ fyra fem dagar? Har vad jag vet inte haft nidblödning tidigare.. Nu var det ju BIM -3/2
Testlagrets stickor har en känslighet på 25mlU/ml så de är ju inte så himla känsliga. De tidigaste testen är från 10mlU och de flesta 20-25mlU/ml. Men jag tänker som du att det ändå borde visa på BIM-1.. Tyvärr..
Bim-1-2 och utan tvekan var testet negativt :(