• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Meej
    FruBjörk skrev 2018-01-26 12:33:28 följande:

Idag har jag sån mensvärk och det känns som att mensen ska komma när som helst :/ Ska testa imorgon bitti ifall mensen inte kommit innan dess. Det är så jobbigt när man pendlar mellan hopp och känslan av att man inte alls är gravid. Tiden går för sakta

I hear ya sister! Det är också något som är svårt att förklara för någon (tex sin partner) som inte varit där.. Väldigt frustrerande! Önskar att jag bara lugnt kunder hoppas som han gör istället för att analysera och fundera och känna så j*la mycket..! Håll oss uppdaterade om hur det går!
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-26 12:02:50 följande:

Har använt testlagrets stickor i kombination med NC den här månaden. Börjar för första gången i mitt liv känna att jag förstår min kropp och cykel lite.. Jag kan absolut rekommendera det. Sen är jag ju förvisso statistiknörd och kontrollfreak och gillar att anteckna och se grafer.. :P Alltid något att underhålla sig med när man inte lyckas bli gravid..!!

Haha ja. Känner mig nästan helt besatt. Kan knappt fokusera på jobbet ens.
  • FruBjörk
    carnations skrev 2018-01-26 14:29:26 följande:

Jag har också svårt att fokusera. Och jag går in här och kollar stup i kvarten. Läsa om er andras symptom och hur det går för er. Bara för att jag tänker så mycket på att bli gravid hela tiden
  • Baraentilligen

Livmodertappen kändes precis som när mensen börjar på förmiddagen men nu är den normal igen och jag hat slutat blöda. Vad är det här?! Lite lite molvärk känner jag avinte från och till. Var så säker på att det var mens att jag till och med hade menskoppen inne.

• Meej
    carnations skrev 2018-01-26 14:29:26 följande:
    FruBjörk skrev 2018-01-26 15:40:28 följande:
    Jag har också svårt att fokusera. Och jag går in här och kollar stup i kvarten. Läsa om er andras symptom och hur det går för er. Bara för att jag tänker så mycket på att bli gravid hela tiden
    Haha, det är skönt att veta att man inte är ensam!
    Och carnations, NC och annan statistik är ju väldigt kul, men det är ju också ett sätt att bli ÄNNU mer besatt om man känner för det..! :)
    Men det här med att längta och försöka och önska har ju också sin charm tänker jag. Nu vet jag inte vad ni är i för situation eller har för planer, men jag tror inte att jag kommer försöka skaffa fler barn efter det här, så jag försöker njuta lite av all förväntan också. Även om det till exempel imorse kändes sjukt becksvart och jag undrade vad f*n jag testade mig och kände efter och gick in här och läste för.. Jag ska försöka och ta det mer som det kommer och ta tillvara på det här också :)

• Meej
    Baraentilligen skrev 2018-01-26 15:46:28 följande:

Livmodertappen kändes precis som när mensen börjar på förmiddagen men nu är den normal igen och jag hat slutat blöda. Vad är det här?! Lite lite molvärk känner jag avinte från och till. Var så säker på att det var mens att jag till och med hade menskoppen inne.

Kan du inte förklara om livmodertappen? Hur känns den när?
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-26 08:11:24 följande:

Grattis!!Jag känner precis likadant. Hur har det gått för dig?

Negativt på testet i morse. Jag har massor vita flytningar och vill typ bara sova, annars tyder allt annat på mens.. Jag känner mig mer och mer inställd på mens, faktiskt :/
  • Meej
    Milamilis skrev 2018-01-26 16:12:41 följande:
    Negativt på testet i morse. Jag har massor vita flytningar och vill typ bara sova, annars tyder allt annat på mens.. Jag känner mig mer och mer inställd på mens, faktiskt :/
    Jag håller ändå tummarna för dig!
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-26 16:19:11 följande:

Jag håller ändå tummarna för dig!

Jag håller också tummarna för oss alla ;) jag gissar dock att jag inte kommer plussa denna månaden :)
  • Baraentilligen
    Meej skrev 2018-01-26 16:06:43 följande:

Kan du inte förklara om livmodertappen? Hur känns den när?

Min är alltid nära öppningrn och riktad neråt så msn liksom kommer rakt på öppningen när man sätter in fingret. Men nu är den högre upp igen och man rör i sidan av tappen istället. Den brukar bara vara låg och med sån lutning när jag får mens så det här är konstigt.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018