• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Baraentilligen

Tredje dagen med färgade flytningar. Äl+10. Börjar tro att det här är början på mensen alldeles för tidigt...

• carnations
    Baraentilligen skrev 2018-01-26 10:16:18 följande:

Tredje dagen med färgade flytningar. Äl+10. Börjar tro att det här är början på mensen alldeles för tidigt...

Hoppas det bara är ägget som fäster! håller tummarna!!
  • Wicked977

Behöver lite hjälp.. är det någon som vet om man kan få nidblödning på BIM +1 och ha Mensvärk eller är det mens? Har ju haft symtom och har fortfarande uppstötningar, illamående, ömma bröst, humörsvängningar och trötthet.. vill bara höra mig för om det är lönt att hålla hoppet uppe eller inte?

• carnations
    Wicked977 skrev 2018-01-26 11:17:22 följande:

Behöver lite hjälp.. är det någon som vet om man kan få nidblödning på BIM +1 och ha Mensvärk eller är det mens? Har ju haft symtom och har fortfarande uppstötningar, illamående, ömma bröst, humörsvängningar och trötthet.. vill bara höra mig för om det är lönt att hålla hoppet uppe eller inte?

Jag har aldrig vart gravid men läst att det kan ta ett tag för kroppen att fatta att den inte ska ha mens även om man är gravid. Du har inte testat dig?
  • Wicked977
    carnations skrev 2018-01-26 11:28:15 följande:

Jag har aldrig vart gravid men läst att det kan ta ett tag för kroppen att fatta att den inte ska ha mens även om man är gravid. Du har inte testat dig?

Tog ett tidigt test på BIM-1 På kvällen som visa negativt. Nu blöder det inte så mycket med extrem mensvärk. Ljusare än vanligt också..
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-26 09:07:28 följande:
    Tråkigt för dig! Blir det inget plus kan mensen lika gärna komma så man kan börja om igen. Vilket försök är ni på? Tack vad snällt! :)
    Ja, verkligen! Jag tog ut min hormonspiral tidigt i höstas, men det här är första månaden som jag kör NC och ÄL-tester, så det beror på vad man räknar efter.. :)
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-26 11:49:32 följande:

Ja, verkligen! Jag tog ut min hormonspiral tidigt i höstas, men det här är första månaden som jag kör NC och ÄL-tester, så det beror på vad man räknar efter.. :)

Aha okej :) jag kör med testlagrets ÄL-tester men har också funderat på att testa NC.
  • Mudcakemonster
    emmaisson skrev 2018-01-26 06:23:39 följande:

Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?

Jag ser!! :) GRATTIS!!!!
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-26 11:55:52 följande:
    Aha okej :) jag kör med testlagrets ÄL-tester men har också funderat på att testa NC.
    Har använt testlagrets stickor i kombination med NC den här månaden. Börjar för första gången i mitt liv känna att jag förstår min kropp och cykel lite.. Jag kan absolut rekommendera det. Sen är jag ju förvisso statistiknörd och kontrollfreak och gillar att anteckna och se grafer.. :P Alltid något att underhålla sig med när man inte lyckas bli gravid..!!
  • FruBjörk

Idag har jag sån mensvärk och det känns som att mensen ska komma när som helst :/ Ska testa imorgon bitti ifall mensen inte kommit innan dess. Det är så jobbigt när man pendlar mellan hopp och känslan av att man inte alls är gravid. Tiden går för sakta

Svar på tråden BIM JANUARI 2018