BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Tredje dagen med färgade flytningar. Äl+10. Börjar tro att det här är början på mensen alldeles för tidigt...
Tredje dagen med färgade flytningar. Äl+10. Börjar tro att det här är början på mensen alldeles för tidigt...
Behöver lite hjälp.. är det någon som vet om man kan få nidblödning på BIM +1 och ha Mensvärk eller är det mens? Har ju haft symtom och har fortfarande uppstötningar, illamående, ömma bröst, humörsvängningar och trötthet.. vill bara höra mig för om det är lönt att hålla hoppet uppe eller inte?
Behöver lite hjälp.. är det någon som vet om man kan få nidblödning på BIM +1 och ha Mensvärk eller är det mens? Har ju haft symtom och har fortfarande uppstötningar, illamående, ömma bröst, humörsvängningar och trötthet.. vill bara höra mig för om det är lönt att hålla hoppet uppe eller inte?
Jag har aldrig vart gravid men läst att det kan ta ett tag för kroppen att fatta att den inte ska ha mens även om man är gravid. Du har inte testat dig?
Ja, verkligen! Jag tog ut min hormonspiral tidigt i höstas, men det här är första månaden som jag kör NC och ÄL-tester, så det beror på vad man räknar efter.. :)
Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?
Idag har jag sån mensvärk och det känns som att mensen ska komma när som helst :/ Ska testa imorgon bitti ifall mensen inte kommit innan dess. Det är så jobbigt när man pendlar mellan hopp och känslan av att man inte alls är gravid. Tiden går för sakta