BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Bim-1-2 och utan tvekan var testet negativt :(
Jag håller mig med att testa tills söndag morgon (bör vara 5 dagar efter att ägget fäst, så det BORDE ju ge utslag då). Jag håller tummarna att din livmodervärk är pga bebis :)
Vi kan ju hoppas på att vi som testat negativt dagen innan BIM kanske bara har ägg som fäst sent och därför är inte hcg-nivåerna tillräckligt höga än.. ;)
Vi kan ju hoppas på att vi som testat negativt dagen innan BIM kanske bara har ägg som fäst sent och därför är inte hcg-nivåerna tillräckligt höga än.. ;)
Bim-1-2 och utan tvekan var testet negativt :(
Tack snälla :) Ivrig som jag är, testade jag men det visade inget. Får se om det vad för tidigt eller om jag överanalyserat allt. Herregud hur man håller på :D
Härlig inställning! :)
Idag kom mensen en vecka senare än den gjort de två senaste månaderna (tredje mensen efter p-pillerstopp i slutet av oktober).
Har känt mig väldigt annorlunda i kroppen sen Äl men har väl bara suttit i huvudet. I går avstigning alla "symtom" så kände på mig att mensen var påväg.
Första månaden jag tempat med NC så kanske därför man överanalyserat kroppen och påverkat cykeln? Eller så är detta min normala cykel kanske efter alla år med p-piller?
Hoppar över i februari tråden.
Lycka till ni som är kvar!