• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Milamilis
    carnations skrev 2018-01-27 09:32:41 följande:

Bim-1-2 och utan tvekan var testet negativt :(

Vi kan ju hoppas på att vi som testat negativt dagen innan BIM kanske bara har ägg som fäst sent och därför är inte hcg-nivåerna tillräckligt höga än.. ;)
  • SugarSugar
    Milamilis skrev 2018-01-26 23:31:20 följande:

Jag håller mig med att testa tills söndag morgon (bör vara 5 dagar efter att ägget fäst, så det BORDE ju ge utslag då). Jag håller tummarna att din livmodervärk är pga bebis :)

Tack snälla :) Ivrig som jag är, testade jag men det visade inget. Får se om det vad för tidigt eller om jag överanalyserat allt. Herregud hur man håller på :D
  • carnations
    Milamilis skrev 2018-01-27 09:42:58 följande:

Vi kan ju hoppas på att vi som testat negativt dagen innan BIM kanske bara har ägg som fäst sent och därför är inte hcg-nivåerna tillräckligt höga än.. ;)

Ja får hoppas det. Så att jag skrev fel. Är på bim -2-3
  • SugarSugar
    Milamilis skrev 2018-01-27 09:42:58 följande:

Härlig inställning! :)
  • Meej
    Milamilis skrev 2018-01-27 08:58:22 följande:
    Nidblödningen sker ju när ägget fäster, oftast dag 5-13 efter ÄL (vanligast är runt dag 9). Ditt ägg kanske fäste sent?

Jag får kanske gå och köpa ett CB Early till i morgon bitti så, bara för att vara på den säkra sidan.. eller så kan en ju bara vänta på om mensen kommer eller inte :')
    Har förstått här att kronans early predictor ska vara bättre om du har ett kronan apotek i närheten.. De ska aldrig ge spökstreck som cb tydligen gör. Jag har bara använt cb, och det en gång nu på BIM-4, men fick inget streck alls. Men det verkar ju vara många som får falska streck..
  • Meej
    Milamilis skrev 2018-01-27 08:58:22 följande:
    Nidblödningen sker ju när ägget fäster, oftast dag 5-13 efter ÄL (vanligast är runt dag 9). Ditt ägg kanske fäste sent?

Jag får kanske gå och köpa ett CB Early till i morgon bitti så, bara för att vara på den säkra sidan.. eller så kan en ju bara vänta på om mensen kommer eller inte :')
    Jag kan ju behålla en liten strimma hopp om att det skulle vara en nidblödning då, men det är så sjukt tråkigt att bli besviken så jag vill liksom inte hoppas mer. Säger åt mig själv att sluta så fort jag börjar tänka så. Att värken i magen bara är mensen som är på gång.

Men jag har gärna inställningen att era ägg fäster sent och att ni får plus trots negativa tester hittills!! :)
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-27 09:32:41 följande:

Bim-1-2 och utan tvekan var testet negativt :(

Åh, jag känner med dig. Verkligen.. Håller tummarna för att det ändå kan vara något!
  • Meej
    SugarSugar skrev 2018-01-27 09:51:47 följande:
    Tack snälla :) Ivrig som jag är, testade jag men det visade inget. Får se om det vad för tidigt eller om jag överanalyserat allt. Herregud hur man håller på :D
    När var det nu du hade BIM? Börjar få koll på några som är kvar här inne nu, men har glömt när din dag var..!
  • Milamilis
    SugarSugar skrev 2018-01-27 09:51:47 följande:

SugarSugar skrev 2018-01-27 09:55:48 följande:

Härlig inställning! :)

Vi kan lika väl se det positivt, det värsta som kan hända är ju att vi firar/mår bra "i onödan" ;)
  • EIJ90

Idag kom mensen en vecka senare än den gjort de två senaste månaderna (tredje mensen efter p-pillerstopp i slutet av oktober).

Har känt mig väldigt annorlunda i kroppen sen Äl men har väl bara suttit i huvudet. I går avstigning alla "symtom" så kände på mig att mensen var påväg.

Första månaden jag tempat med NC så kanske därför man överanalyserat kroppen och påverkat cykeln? Eller så är detta min normala cykel kanske efter alla år med p-piller?

Hoppar över i februari tråden.

Lycka till ni som är kvar!

Svar på tråden BIM JANUARI 2018