• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Basbos

Efter mycket om och men har jag fått det bekräftat med ett till CL test. Har plussat ????

Lycka till till resten av er.

• Berolfine
    MariaS02 skrev 2018-01-28 08:07:28 följande:

Så såg mina ut men på BIM-3, ser ett svagt men tjockt streck men är lättare att se i ljus. Har du testat på morgonen idag?

Aa, testade på morgonen! De va negativt. Får köpa digitalt i eftermiddag
  • SugarSugar

Grattis till er som plussat! Jag ska testa i morgon. Värken & flytningarn är kvar men börjar ändå tvivla nu.. ska testa imorn bitti så får vi se :)

• FruBjörk
    SugarSugar skrev 2018-01-28 11:59:08 följande:

Grattis till er som plussat! Jag ska testa i morgon. Värken & flytningarn är kvar men börjar ändå tvivla nu.. ska testa imorn bitti så får vi se :)

Jag ska också testa imorgon. Jag har molvärk och lite illamående till och från. Men tycker ändå inte jag känner mig gravid. Lycka till imorgon <3
  • Mudcakemonster

Grattis till alla som plussat :)

Jag väntar ännu med spänning på bim på onsdag. Vågar man testa innan? Hur gör ni andra?

• citrongräs
    Mudcakemonster skrev 2018-01-28 15:12:27 följande:

Jag väntar ännu med spänning på bim på onsdag. Vågar man testa innan? Hur gör ni andra?

Har också BIM på onsdag, tänkte nog testa på tisdag
  • Fje

Hej! Har följt denna tråden sedan start och även flera andra här på FL! Jag och min sambo har försökt sedan oktober och idag på bim +2 så tog jag ett graviditetstest som var positivt! Jag trodde verkligen inte att det skulle gå men där var det. Blått på vitt ; ) är helt i chock! Ville väl egentligen bara skriva av mig och önska er andra lycka till och tacka för att man fått pepp från alla (även om jag inte skrivit själv).

• Berolfine
    Fje skrev 2018-01-28 16:43:41 följande:

Hej! Har följt denna tråden sedan start och även flera andra här på FL! Jag och min sambo har försökt sedan oktober och idag på bim +2 så tog jag ett graviditetstest som var positivt! Jag trodde verkligen inte att det skulle gå men där var det. Blått på vitt ; ) är helt i chock! Ville väl egentligen bara skriva av mig och önska er andra lycka till och tacka för att man fått pepp från alla (även om jag inte skrivit själv).

Grattis
  • MammaTillTvå90
    Mudcakemonster skrev 2018-01-28 15:12:27 följande:

Jag går också Bim på onsdag! Tänkte inte testa innan.. blir alltid besviken när jag gör det. Även dom gångerna jag faktiskt har varit gravid så jag väntar till Bim dagen :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018