• citrongräs

BIM JANUARI 2018

Hej hej! Hoppar också över från decembertråden. Ägglossning nu kring julafton och BIM typ 7/1. Använde ägglossningstester förra cykeln men hoppar över det nu.

Skönt med jul då man har så mycket för sig om dagarna, känns som om tiden går fortare då haha, hinner inte tänka så mycket :)

Lycka till alla!

• citrongräs

Hade inte tänkt använda ÄL test nu men hittade ett överblivet test till CB digital-hylsan i badrumsskåpet och fick glad gubbe! Så ägglossning typ i morgon då i stället för på julafton :) blir till att förföra mannen senare ikväll då haha

• citrongräs

Memlan; jag ser något på den övre bilden! Ta ett nytt om två dagar så tror jag det kommer vara tydligt :)

Själv är jag på ÄL+8. Nu börjar de här dagarna då jag tenderar att överanalysera allt *suck*. Brösten har ömmat från ägglossning och gör det fortfarande, i vanliga fall går ömheten ner och försvinner några dagar innan mens. Känner stickningar och molande från livmodertrakten. Orkar inte tolka in så mycket i det för jag har varit övertygad förr och det har inte vart nåt sååå... men lär testa första gången på måndag i alla fall.

• citrongräs

Jaha, BIM-1 och blodblandade flytningar och neg gravtest. Antar att mensen kommer imorgon, som en klocka. Så irriterande! Men jaja, hänger kvar här för ny BIM blir typ sista januari eller nåt sånt.

Grattis till er som lyckats och lycka till ni andra!

• citrongräs

Grattis alla som plussat

Själv har jag ägglossning typ idag alt i morgon så nu börjar transportsträckan till BIM ca sista januari....

• citrongräs
    Mudcakemonster skrev 2018-01-28 15:12:27 följande:

Grattis till alla som plussat :)

Jag väntar ännu med spänning på bim på onsdag. Vågar man testa innan? Hur gör ni andra?

Har också BIM på onsdag, tänkte nog testa på tisdag
  • citrongräs

Unknown: så länge det ökar i förväntad takt låter det ju bra! När jag hade missfall hade jag typ 170 första blodprovet och nästa 92 så då visste man ju att det var ett missfall på g även fast själva blödningen inte kommit igång ännu. Hoppas det fortsätter öka för dig!

• citrongräs

Jahapp, bruna flytningar idag på BIM-2. Mensen kommer väl vilken dag som helst då börjar bli så trött på det här!

• citrongräs
    SugarSugar skrev 2018-01-29 19:41:48 följande:

Men då :( Det här är mitt första riktiga försök men skyddade mig inte i nov (Hade ingen koll på ÄL) och blev sååå ledsen när mensen kom precis innan nyår..... hur många gånger har ni försökt?

Tack! Vi har försökt ca ett halvår så det är ju inte så länge men blir ju lätt knäpp ändå på detta. Ett missfall har vi fått under den tiden (och vi har ett barn sen innan) så bevisligen kan det ju fungera. Så frustrerande när det inte gör det igen bara!

Får ladda om igen bara hoppas det går bättre för dig och er andra som är kvar!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018