BIM JANUARI 2018
Hej!
Kul att det är så många som försöker och hoppas ????
Jag har BIM 27/1, har en son på 8 år och en bonus pojk på 4,5. Håller tummarna för ett plus nästa vecka ???? så dom kan få ett syskon till hösten
Hej!
Kul att det är så många som försöker och hoppas ????
Jag har BIM 27/1, har en son på 8 år och en bonus pojk på 4,5. Håller tummarna för ett plus nästa vecka ???? så dom kan få ett syskon till hösten
[quote=78387683][quote-nick]Sararebecca skrev 2018-01-20 23:05:04 följande:[/quote-nick]Hej!
Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.
Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.
Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/
[/quote
Tycker nog att jag ser ett svagt streck.
Hej!
Hoppar också in här. Har bim på söndag den 28/1.
Har haft värsta mensvärken sen några dagar efter ägglossning, vaknat på nätterna och känt av molandet. Testat idag på bim-6 men negativt. Har två barn sen innan. Något är annorlunda i kroppen. Mensvärken är ständigt där. Man blir ju tokig på detta.
Någon som känner igen sig?
Grattis till er som plussat! ??
Hej! BIM igår och ingen mens i sikte. Gjorde ett test men har svårt att tyda det. Kan ni snälla hjälpa mig?
Så såg mina ut men på BIM-3, ser ett svagt men tjockt streck men är lättare att se i ljus. Har du testat på morgonen idag?
Hej! Har följt denna tråden sedan start och även flera andra här på FL! Jag och min sambo har försökt sedan oktober och idag på bim +2 så tog jag ett graviditetstest som var positivt! Jag trodde verkligen inte att det skulle gå men där var det. Blått på vitt ; ) är helt i chock! Ville väl egentligen bara skriva av mig och önska er andra lycka till och tacka för att man fått pepp från alla (även om jag inte skrivit själv).