• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-26 16:03:48 följande:

Haha, det är skönt att veta att man inte är ensam!

Och carnations, NC och annan statistik är ju väldigt kul, men det är ju också ett sätt att bli ÄNNU mer besatt om man känner för det..! :)

Men det här med att längta och försöka och önska har ju också sin charm tänker jag. Nu vet jag inte vad ni är i för situation eller har för planer, men jag tror inte att jag kommer försöka skaffa fler barn efter det här, så jag försöker njuta lite av all förväntan också. Även om det till exempel imorse kändes sjukt becksvart och jag undrade vad f*n jag testade mig och kände efter och gick in här och läste för.. Jag ska försöka och ta det mer som det kommer och ta tillvara på det här också :)

Ja. Tänker också att jag ska försöka släppa det lite och ta det som det kommer. Samtidigt går man med oron ifall det skulle vara något fel.
  • Litenoliv92

Ge inte upp ni som har fått bruna flytningar! Det kan vara en nidations-blödning! De kan komma mellan 7-14 dagar efter ägglossningen. Är så förvirrad idag :( har alla gravid-symtom man kan ha känns det som, förutom illamående...men ännu inget plus på stickan :( eftersom jag inte haft någon mens sedan MA den 15 december 2017 är BIM osäkert, trodde det var på lördag den 27/1 men kan ha fel. Vaknade idag med bruna blodfläckar i trosorna och tänkte direkt att mensen har börjat, men den är inte lika rik som min vanliga mens och den är rost-brun (vanlig mens brukar vara röd). Åh! Så skönt att man kan få skriva av sig i den här fina gruppen! Håller tummarna för er andra och ge inte upp än! <3

• Meej
    Baraentilligen skrev 2018-01-26 16:50:56 följande:
    Min är alltid nära öppningrn och riktad neråt så msn liksom kommer rakt på öppningen när man sätter in fingret. Men nu är den högre upp igen och man rör i sidan av tappen istället. Den brukar bara vara låg och med sån lutning när jag får mens så det här är konstigt.
    När menar du att den är riktad nedåt och när är den riktad åt sidan? Och är den lägre ned när den är riktad åt sidan?
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-26 16:56:02 följande:
    Ja. Tänker också att jag ska försöka släppa det lite och ta det som det kommer. Samtidigt går man med oron ifall det skulle vara något fel.
    Du har inga barn sedan innan?
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-26 21:07:05 följande:

Du har inga barn sedan innan?

Nej vi försöker med första. Har du barn sedan innan?
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-26 21:14:01 följande:
    Nej vi försöker med första. Har du barn sedan innan?
    Ja, jag har två. Födda 2010 och 2012.
    Då förstår jag din oro, hade samma tankar innan första, och det är nog väldigt vanligt att känna så!
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-26 21:19:07 följande:

Ja, jag har två. Födda 2010 och 2012.

Då förstår jag din oro, hade samma tankar innan första, och det är nog väldigt vanligt att känna så!

Aha. :) ja rent objektivt är 7 månader ingenting men när man vill NU blir man otålig hehe
  • Lindsey77

Dags för mig att gå vidare... fick mensen idag, vilket var bra då jag oroade mig att ÄL uteblir pga av PCO. Jag missade ÄL, den kom ca 10 dagar senare än vad jag trodde. Så det var ju klantigt. Men den blev troligen fördröjd pga av mitt missfall förra månaden. Ny cykel, nya tag. Lycka till ni andra!

• Baraentilligen
    Meej skrev 2018-01-26 21:06:08 följande:

När menar du att den är riktad nedåt och när är den riktad åt sidan? Och är den lägre ned när den är riktad åt sidan?

Min är riktad mot öppningen när den är långt nere, och då brukar mensen komma. Åt sidan och högre upp annars. Tycker inte att min ändrar alls under cykeln annars, men det är inget jag analyserar varje dag det här :)
  • Meej
    Baraentilligen skrev 2018-01-26 22:13:44 följande:
    Min är riktad mot öppningen när den är långt nere, och då brukar mensen komma. Åt sidan och högre upp annars. Tycker inte att min ändrar alls under cykeln annars, men det är inget jag analyserar varje dag det här :)
    Haha, nej så är det ju kanske. Bara intressant att höra! Ytterligare en del av kroppen jag får lära känna..! ;)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018