• emmaisson

BIM JANUARI 2018

Hej!

Skulle egentligen ha min nästa mens 9/2 enligt appen, men igår och idag fick jag positivt på ÄL-test. Tur att jag och sambon myser mycket ändå ;)

Om man nu räknar 14 dagar från imorgon så har jag BIM 30/1. Håller tummarna! Tog ut min p-stav i början av oktober. Detta är första månaden jag gått positivt på ägglossningstest. Tar tempen också, de andra cyklarna jag haft har den visat att jag inte fått ägglossning. Nu ligger jag med väldiga känningar i vänstra äggstocken.

Lycka till allihopa! Och grattis till er som redan plussat <3

• emmaisson

Nu var det ett tag sedan jag kikade in här.

BIM den 29/1 och är idag ÄL+9. Jag sa till mig själv att denna gången ska jag inte hålla på och testa som en galning. Men Näe, jag har testat varje dag i 4 dagar nu. Alla har ju varit negativa såklart. Och här sitter jag med världens tuttont och molvärk.

Jag är även rökare på heltid och jag har alltid sagt att jag slutar när jag ser plus!

Slutade röka för 5 dagar sedan pga att jag mådde såååååå illa efter varje cigg. Vill så gärna ha ett plus nu, blir lika ledsen varje gång jag får det där minuset uppslängt i ansiktet... varför är jag så elak mot mig själv? Varför kan jag inte bara vänta och se? :(

• emmaisson

Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?

• emmaisson
    MariaS02 skrev 2018-01-26 06:53:12 följande:

Hoppas det!! Ser strecket men kan inte avgöra om det är blått eller grått? Vad säger du? Jag själv fick ett grått streck när jag fick spökstreck och tydligen är det så det brukar vara. Håller tummarna för dig!!

Syns bättre i verkligeheten och det är verkligen blått. Så blått att man börjar tänka ?hur sköen kunde jag tro att det där andra testet ens var nära blått? när man ser tillbaka på ?alla? spökstreck man fått :?D

Men ja, jag ska ta ett digitalt på måndag när jag har BIM. Och så hoppas vi att mensen håller sig lååååångt borta!
  • emmaisson
    Airmos skrev 2018-01-27 10:51:48 följande:

ÅH wow!! Stort grattis!!!

Tack så hemskt mycket!! :D
  • emmaisson
    Tjorven89 skrev 2018-01-26 23:42:40 följande:

Va tror ni? Ser bara ett svagt streck. Ska såklart göra nytt test men kul o höra va ni tror eller om nån har haft ett test med samma o om de va pos eller neg då.

La upp en egen bild på mitt test (samma slags test) igår, och det såg exakt ut så! I morse fick jag gravid 1-2 på clearblue digital! Köp ett digitalt och testa, vågar nästan säga grattis! <3
  • emmaisson
    Charliegris skrev 2018-01-29 10:19:06 följande:

Finns det något testa tidigt i digital form tror du? Just eftersom jag är på -2 eller -1 imorgon.

Jag använde clearblue digital på BIM - 2 eller 3 och fick gravid 1-2. Så det testet skulle nog visa om det var något. Tog det dagen efter jag fått svagt svagt på ett tidigt test.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018