BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Bim-1.. ingen mens i sikte. Köpte ändå hem binder idag för att inte bli för besviken sen när den kommer. Jobbigast att åka och köpa bindor då man deppar se. Haha.
Fick hem mitt paket med rosenrotsolja också, så är beredd på nästa försök om det nu inte sker ett mirakel och blir plus.
Någon som lyckats med rosenrot?
Eftersom jag fick operera bort en äggledare akut pga utomkvedes i slutet av december också så känns varje liten smärta i magen som att "jaha, ny ryker andra äggledaren också" trots att jag inte ens är gravid liksom. Katastroftankar delx.UUUUUUSCH
Bim är äntligen här! Glömde tempa mig imorse.. Hur kunde jag glömma det just idag!?
Ska testa mig ikväll. Orkade inte åka iväg för att köpa ett test Igår, slutade sent.
Igår kom det råmjölk ur ena bröstet men jag läste att det tydligen kan göra det innan mens..
Har ammat två barn så det kan vara det som hänger kvar också. Vi får se..
Håll tummarna!
BIM + 2 idag och jag gjorde ett RFSU-test. Det var negativt. Min mens är aldrig sen så detta blev jobbigt nu.
BIM + 2 idag och jag gjorde ett RFSU-test. Det var negativt. Min mens är aldrig sen så detta blev jobbigt nu.
Bim är äntligen här! Glömde tempa mig imorse.. Hur kunde jag glömma det just idag!?
Ska testa mig ikväll. Orkade inte åka iväg för att köpa ett test Igår, slutade sent.
Igår kom det råmjölk ur ena bröstet men jag läste att det tydligen kan göra det innan mens..
Har ammat två barn så det kan vara det som hänger kvar också. Vi får se..
Håll tummarna!
Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!
GRATTIS!! : )