BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!
Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!Åh tack! Kan knappt tro det! Det är helt sjukt det här! Inte konstigt att man har mått knasigt.. Nu kommer den där eviga väntan och oron. En dag i taget :D
Vad jobbigt! :( men det är ju positivt att mensen lyser med sin frånvaro. Har läst flera trådar där folk får neg efter bim och sen typ plus efter först nån vecka. Ägget kanske fäste senare.
Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!
Bil idag och testade nyss neg. Skit
Tack vad gulliga ni är <3
Har/har haft följande symtom:
Illamående kvällstid
Svettningar
Genomfrusen 2 kvällar på raken, trodde jag skulle frysa ihjäl!
Gasig i magen
Molvärk och stickningar i äggstockarna (båda)
Inga spottings
Konstig huvudvärk
Yrsel
Läckande bröst
Ont i rygg och svank
Listan kan göras ganska lång..
Började må illa av gurka vilket jag har gjort i mina två andra graviditeter också. Då kändes det ganska solklart men när man verkligen vill bli gravid så kan man nog inbilla sig det mesta (av egen erfarenhet).
Men inte den här gången :o sjukt.. fattar ingenting
Jo juste! Har vid flera tillfällen känt att typ musklerna nere i tjejmagen, eller hur jag ska beskriva det. Att dom känns spända eller för korta när jag sträcker på mig eller reser mig upp.
Bil idag och testade nyss neg. Skit