• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Emhy89
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:58:29 följande:
    Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!Åh tack! Kan knappt tro det! Det är helt sjukt det här! Inte konstigt att man har mått knasigt.. Nu kommer den där eviga väntan och oron. En dag i taget :D
    Stort Grattis!
  • maria1992
    Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!Åh tack! Kan knappt tro det! Det är helt sjukt det här! Inte konstigt att man har mått knasigt.. Nu kommer den där eviga väntan och oron. En dag i taget :D
    ÅH GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! 

Vad har du haft för symtom?
  • Mudcakemonster
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:47:26 följande:

Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!

Jaaaaa!!! Va roligt! Grattis!
  • carnations

Grattis! Vad roligt!
  • Sooli
    Mudcakemonster skrev 2018-01-31 10:43:31 följande:

Vad jobbigt! :( men det är ju positivt att mensen lyser med sin frånvaro. Har läst flera trådar där folk får neg efter bim och sen typ plus efter först nån vecka. Ägget kanske fäste senare.

Får hoppas på att det var så. Tänkte vänta några dagar innan jag testar igen.
  • Sooli
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:47:26 följande:

Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!

Grattis!
  • MammaTillTvå90

Tack vad gulliga ni är <3

Har/har haft följande symtom:

Illamående kvällstid

Svettningar

Genomfrusen 2 kvällar på raken, trodde jag skulle frysa ihjäl!

Gasig i magen

Molvärk och stickningar i äggstockarna (båda)

Inga spottings

Konstig huvudvärk

Yrsel

Läckande bröst

Ont i rygg och svank

Listan kan göras ganska lång..

Började må illa av gurka vilket jag har gjort i mina två andra graviditeter också. Då kändes det ganska solklart men när man verkligen vill bli gravid så kan man nog inbilla sig det mesta (av egen erfarenhet).

Men inte den här gången :o sjukt.. fattar ingenting

• MammaTillTvå90

Jo juste! Har vid flera tillfällen känt att typ musklerna nere i tjejmagen, eller hur jag ska beskriva det. Att dom känns spända eller för korta när jag sträcker på mig eller reser mig upp.

• MammaTillTvå90
    Mudcakemonster skrev 2018-01-31 11:34:43 följande:

Bil idag och testade nyss neg. Skit

Den besvikelsen... usch

Jag håller tummarna att mensen inte kommer och att du är en så kallad låghormonare! Testa igen om 3 dagar. Kram till dig!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018