BIM JANUARI 2018
Har Bim 31 januari, om 3 dagar.
Morgon tempen ligger på 37.7-38. Jättehögt! Vanligtvis brukar jag ligga död vid sån hög temp men inte nu..
Ska bli spännande, första försöket för oss.
Har Bim 31 januari, om 3 dagar.
Morgon tempen ligger på 37.7-38. Jättehögt! Vanligtvis brukar jag ligga död vid sån hög temp men inte nu..
Ska bli spännande, första försöket för oss.
Grattis till alla som plussat :)
Jag väntar ännu med spänning på bim på onsdag. Vågar man testa innan? Hur gör ni andra?
Ja, hag brukar också bli så besviken. Fast de e ju så himla svårt att hålla sig. :)
[quote=78411127][quote-nick]MammaTillTvå90 skrev 2018-01-28 17:25:55 följande:[/quote-nick]Ja det är ju det! Jag har dock tur som bor på landet.. kan inte ta mig till ett apotek lika lätt som jag kunde förr :,D
Hade nog testat redan idag annars.
Är jag inte gravid den här gången så tror jag att jag har kommit i klimakteriet eller nåt,
Hahha perfekt! :) jag har ett test som liggee och bränner i lådan i badrummet. Iiik!
Har Bim imorgon. Kan ha idag också.. brukar diffa 1-2 dagar.
Har hög temp på morgonen..
Mensvärk som kommer och går. Igår kväll var det nästan så att jag behövde gå och spy för att jag mådde så illa.
Brukar vanligtvis få Spottings några dagar innan mens men nu är det typ torrt och ibland kommer det vita flytningar..
Svettas som en gris mellan varven.
Ska köpa ett test idag och testa mig imorgon bitti.
Kan mycket väl vara så att jag inbillar mig, har hänt förr :,D
Oj, nu kan vi inte vara många kvar som går på nålar :) Grattis alla som plussat!!!!! Jag har BIM idag/imorgon. Tog ett test från RFSU imorse som var negativt. Vad är er åsikt om de vanliga testerna från RFSU? Är de tillförlitliga?
Bim är äntligen här! Glömde tempa mig imorse.. Hur kunde jag glömma det just idag!?
Ska testa mig ikväll. Orkade inte åka iväg för att köpa ett test Igår, slutade sent.
Igår kom det råmjölk ur ena bröstet men jag läste att det tydligen kan göra det innan mens..
Har ammat två barn så det kan vara det som hänger kvar också. Vi får se..
Håll tummarna!
GRATTIS!! : )
Tack vad gulliga ni är <3
Har/har haft följande symtom:
Illamående kvällstid
Svettningar
Genomfrusen 2 kvällar på raken, trodde jag skulle frysa ihjäl!
Gasig i magen
Molvärk och stickningar i äggstockarna (båda)
Inga spottings
Konstig huvudvärk
Yrsel
Läckande bröst
Ont i rygg och svank
Listan kan göras ganska lång..
Började må illa av gurka vilket jag har gjort i mina två andra graviditeter också. Då kändes det ganska solklart men när man verkligen vill bli gravid så kan man nog inbilla sig det mesta (av egen erfarenhet).
Men inte den här gången :o sjukt.. fattar ingenting
Jo juste! Har vid flera tillfällen känt att typ musklerna nere i tjejmagen, eller hur jag ska beskriva det. Att dom känns spända eller för korta när jag sträcker på mig eller reser mig upp.
Bil idag och testade nyss neg. Skit
Håller tummarna för er som fick den där j*vla mensen att den i februari lyser med sin frånvaro!
Heja heja! Kram <3