BIM JANUARI 2018
BIM på måndag 29/1. Testade i torsdags men tror att det blev blankt med testlagret. Ska testa igen imorgon bitti. Heja heja!
BIM på måndag 29/1. Testade i torsdags men tror att det blev blankt med testlagret. Ska testa igen imorgon bitti. Heja heja!
Grattis till alla plus!
Jag har BIM idag och är nervös varje gång jag går på toa. Ingen mens ännu men är som på nålar. Tänkte testa på onsdag om den inte kommit. Jag tycker det går långsamt mellan ägglossning och BIM men just nu är det som jobbigast! Vi är inte så många kvar nu i tråden. Hoppas det blir många plus nu!
BIM +1 idag. Ingen mens och neg på predictor early. Bara att invänta mens och testa i februari då..
*Gnällvarning*
Det är så himla tärt detta. Negativt gravtest, ändå sitter jag och mår illa, hjärtklappning och molvärk i tjejmagen. Det här med att känna sig gravid i hela kroppen trots att man vet att så är inte fallet. Hopplöst.
BIM + 2 idag och jag gjorde ett RFSU-test. Det var negativt. Min mens är aldrig sen så detta blev jobbigt nu.
Bil idag och testade nyss neg. Skit
Huuuur kan man ens ha såhär mycket mensvärk utan att få någon mens..?! Sitter med värmedyna på jobbet, liksom..
Vad händer med denna tråd nu?
Testade neg i morse på BIM +3... Vill dock gäna vara med och fortsätta följas åt :)
Nu kom mensen. Äschdå.
Grattis till alla som plussat :)