• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Mudcakemonster
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 11:41:43 följande:

Den besvikelsen... usch

Jag håller tummarna att mensen inte kommer och att du är en så kallad låghormonare! Testa igen om 3 dagar. Kram till dig!

Tack fina du att du peppar mig :) och grattis ännu en gång! Det måste kännas magiskt!
  • emeloi
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:47:26 följande:

Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!

Häftigt! Stort grattis! :)
  • Emhy89
    Mudcakemonster skrev 2018-01-31 11:34:43 följande:

Bil idag och testade nyss neg. Skit

Fyfan. Lider med dig. Bim +2 idag och neg. Får hoppas på februari.
  • Memlan

Varför ser det ut såhär? Har inte druckit massa innan något av testen och ungefär samma tid varje dag.

Började testa den 24e och va då på dag 9, nu är jag på dag 16 och senaste va från idag, nyligen.

Började med clearblue digital för 3 dagar sen men den visar ingenting och enligt min cykel och app så ska jag ha ägglossning dag 13.

Vet att den kan va sen men kändes konstigt att strecken är så olika haha

• lyckligast80
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:58:29 följande:

Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!Åh tack! Kan knappt tro det! Det är helt sjukt det här! Inte konstigt att man har mått knasigt.. Nu kommer den där eviga väntan och oron. En dag i taget :D

Ja ta en dag i taget och njut av stunden. : )
  • Emhy89

Huuuur kan man ens ha såhär mycket mensvärk utan att få någon mens..?! Sitter med värmedyna på jobbet, liksom..Skäms

• Mudcakemonster
    Emhy89 skrev 2018-01-31 12:10:13 följande:

Fyfan. Lider med dig. Bim +2 idag och neg. Får hoppas på februari.

Vi får lida tillsammans, eller så får vi ännu hoppas att vi är låghormonare :)
  • Mudcakemonster

[quote=78420519][quote-nick]Memlan skrev 2018-01-31 12:13:03 följande:[/quote-nick][/quote]

För mig brukar det se ut så, sen helt plötsligt jättestarkt :)

• Emhy89
    Mudcakemonster skrev 2018-01-31 13:28:17 följande:
    Vi får lida tillsammans, eller så får vi ännu hoppas att vi är låghormonare :)
    Verkligen. Så vidrigt trött, ont i magen/ryggen, svullen i magen, sticker i brösten. Men nej. Neg test. SNARK. Hoppas vi får plussa i februari.. :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018