• Sooli

BIM JANUARI 2018

Hej på er! Grattis till er som plussat och kram till er som kämpar!

Jag hade BIM 1/1 men idag kom en blödning. Trodde verkligen jag var gravid då jag hade ömma bröst, molande värk, lite illamående och trötthet. Vilken besvikelse när jag såg blodet. Min mens är aldrig sen. Nästa BIM är 30/1 och hoppas så på ett plus! Vill ha ett syskon till sonen som närmar sig 3.

• Sooli

Grattis till alla plus!

Jag har BIM idag och är nervös varje gång jag går på toa. Ingen mens ännu men är som på nålar. Tänkte testa på onsdag om den inte kommit. Jag tycker det går långsamt mellan ägglossning och BIM men just nu är det som jobbigast! Vi är inte så många kvar nu i tråden. Hoppas det blir många plus nu!

• Sooli
    Lantisbarn skrev 2018-01-30 07:14:46 följande:

I morse kom mensen känns så hopplöst o är så less. Vi har försökt så länge.. (sep 2016) detta tär på mig så mkt.. Både denna månad o förra fick jag ett svagt pluss. Svagt men tydligt så man såg utan problem. Men 1 lr 2 dagar senare kommer mensen. Pluss att vi har två missfall i bagaget som vi fått i vecka 7-8 under dessa år/månader av försök. Nu blire o söka hjälp. Hoppas ni andra plussar som inte nått bim än.

Tråkigt! Har ni försökt så länge är det dags för hjälp. Något som hjälpt många som försökt länge är lchf. Ett tips annars. Lycka till i fortsättningen!
  • Sooli
    Emhy89 skrev 2018-01-30 08:52:51 följande:

BIM +1 idag. Ingen mens och neg på predictor early. Bara att invänta mens och testa i februari då..

Hoppas testet visade fel!
  • Sooli
    Emhy89 skrev 2018-01-30 14:45:56 följande:

*Gnällvarning*

Det är så himla tärt detta. Negativt gravtest, ändå sitter jag och mår illa, hjärtklappning och molvärk i tjejmagen. Det här med att känna sig gravid i hela kroppen trots att man vet att så är inte fallet. Hopplöst. 

Förstår precis! Så jobbigt!
  • Sooli

BIM + 2 idag och jag gjorde ett RFSU-test. Det var negativt. Min mens är aldrig sen så detta blev jobbigt nu.

• Sooli
    Mudcakemonster skrev 2018-01-31 10:43:31 följande:

Vad jobbigt! :( men det är ju positivt att mensen lyser med sin frånvaro. Har läst flera trådar där folk får neg efter bim och sen typ plus efter först nån vecka. Ägget kanske fäste senare.

Får hoppas på att det var så. Tänkte vänta några dagar innan jag testar igen.
  • Sooli
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:47:26 följande:

Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!

Grattis!
  • Sooli

Börjar nog bli dags för februaritråden. Här har jag BIM + 3 och inga tecken på mens. Testar på lördag Tänkte jag. Surt detta.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018