BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Attans, jag vill också ha massa symptom. Är också lite sjuk så svårt att säga att jag är så trött beror på annat än just det. Inatt drömde jag en sexdröm med Austin Powers, hahaha! Kanske kan vara ett symptom, vem vet. Har du testat dig ännu? Hur många försök har ni gjort?
Pevaryl kan man ta när man Örskär bli gravid, är gravid eller ammar :)
Lycka till <3
Gjorde ett graviditetstest imorse med sticka från Graviditetskollen, ÄL +7. Var så negativt det kan vara, men vet också att jag är tidigt ute. Hade dock hoppats på att kunna se något väldigt, väldigt svagt. Har BIM 3/1. Har noll symptom och svamp därnere (eller vad det nu är, svider gör det) men vågar inte behandla för det står att gravida kvinnor inte ska ta Canesten... Tog dock 3 ggr innan jag insåg det, tvättade bort 4 gången.
Såhär ser dock min kurva ut i NC, så där ser det inte ut som att det är kört ännu åtminstone. Temperaturen är fortfarande förhållandevis hög så hoppas den stannar där. Vårt tredje försök och jag kämpar med att inte känna uppgivenhet redan nu.
Hur är status för er andra? Någon med BIM omkring samma datum som jag som har symptom? Jag har knappt symptom vid mens förutom att jag är gnällig och irriterad på sambon så förväntar mig egentligen inga nu heller, men NÅGOT vore ju skönt att se.
Hahahaha! Ja, jag låg och fnittrade för mig själv när jag vaknade. Ville inte berätta för sambon, kan tolkas fel Har inte sett filmer med Austin Powers sedan jag var typ 8 år, så vet inte hur det kunde komma sig.
Spännande! Jag hoppas det är någonting för er del, eftersom att du också har lite symptom. Jag tänkte testa igen på nyårsafton med RFSUs testa tidigt, kommer oavsett undvika alkohol men vore skönt att åtminstone få ett + så att det inte känns lika obekvämt att inte dricka alkohol på en nyårsfest när alla andra är stupfulla. Men vågar inte heller hoppas på för mycket...
Pevaryl kan man ta när man Örskär bli gravid, är gravid eller ammar :)
Lycka till <3
Om du känner dig stressad vet nog du bäst. Men personligen tycker jag att jag lär mig en del av alla här inne, så det ger mig något snarare än stressar :) vissa plussar snabbt, vissa inte. Vissa vill testa mycket, andra väntar. Det är ju olika, men gemensamt för oss här inne är väl att man kan peppa och dra lärdom av varandra tänker jag :)
Om du känner dig stressad vet nog du bäst. Men personligen tycker jag att jag lär mig en del av alla här inne, så det ger mig något snarare än stressar :) vissa plussar snabbt, vissa inte. Vissa vill testa mycket, andra väntar. Det är ju olika, men gemensamt för oss här inne är väl att man kan peppa och dra lärdom av varandra tänker jag :)
Hej alla !
Har bim 2/1-18
Jag och mannen är inne på fjärde månaden av försök nu, hoppas hoppas ??