• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Adalgisa
    stragge skrev 2017-12-29 19:42:06 följande:

Åh tjejer help ! Testade positivt äl test den 26/12 har sedan 25e haft som kramper i magen som inte vill slutar sticker och hugger men ger sig aldrig. Magen är kaos och svullen till tusen. Så länge sedan jag hade ägglossning men vill inte minnas att det höll i sig så lång tid ? :(

Om du testade positivt den 26 så tar det mellan 24-48h innan ägget släpper. Ligg på :)
  • stragge
    Adalgisa skrev 2017-12-29 19:47:40 följande:

Om du testade positivt den 26 så tar det mellan 24-48h innan ägget släpper. Ligg på :)

Tro mig det liggs på :?D men helt normalt att en ägglossning känns så många dagar ? Har haft många cystor innan så börjar bli orolig att det är de istället som känns istället..
  • Lindsey77

Inga ÄL test har funkat på mig. Men har ändå blivit gravid. Nu ska jag slutligen prova digitalt ÄL test. Jag vet att det är ÄL tider nu, så gubben borde i alla fall blinka. Ska testa imorgon bitti, ska bli spännande...

Fick inget utslag förra månaden (stav) men blev gravid som dock slutade i missfall. Såg däremot stegringen. Stickor har bara gett svaga streck.

Jag vill gärna veta vilken dag jag har ÄL. Vi är båda gamlingar, hi hi, så simmarna kanske inte är som förr.

Nu kör vi, fjärde ÄL efter jag tog ut spiralen!

• Lindsey77
    Entriss skrev 2017-12-29 16:38:03 följande:

Hej!

Hoppar in här igen.

Plussade den 11 december men fick missfall nu i veckan. Tråkigt, men kände det nästan på mig eftersom jag plussade först på BIM+2. I mina friska graviditeter har jag alltid plussat på BIM men vid mitt förra missfall 2013 plussade jag också efter.

Nåja, nu är jag tillbaka här och följs gärna. Hoppas på BIM i slutet av januari men det kan en ju inte veta helt säkert efter MF. Köpt natural cycles och börjat tempa idag för att få ett humm om när ägglossning äger rum. Någon annan som använder sig av det? Hur tycker ni det funkar?

Lycka till alla!:)

Åh, jag beklagar, vad tråkigt för er Jag plussade 8 december och fick missfall fem dagar senare. Så jag fick också hoppa hit..

Nu får vi hoppas på en höstbebis!
  • Wunja
    Ereya skrev 2017-12-29 19:18:19 följande:

Jag har två, så kanske jag kör ett imorgon ändå... Men tror det blir för tidigt ändå. Gah! 

Du känner efter själv :) jag funderar på att ta ett imorn, faktiskt! Kan intw hålla mig tror jag haha
  • Eloons

Hej!

Hoppar gärna in här. Fick min mens igår så det tog sig tyvärr inte den här gången! Använder mig av NC och har väldigt oregelbunden mens så jag väntar på ägglossning runt 24-28 januari men den kan komma tidigare.... förhoppningsvis kommer den tidigare! Har en dotter på åtta månader och vi längtar så efter ett syskon tätt.

• Josse8632
    Ereya skrev 2017-12-29 15:58:54 följande:

Samma BIM här! Testar på söndag nästa gång då jag fick tokblankt igår. 

Jag fick oxå tokblankt..gör ev ett test på sön bara för att veta om man bör avstå bubblet eller ej! Men är ganska säker på att det är lika blankt då!
  • Emselie

Äl+8 idag. Känner verkligen en massa, aldrig känt såhär någon annan månad faktiskt. Haft molvärk sedan äl-dagen, andra månader har inte molvärk/mensvärken börjat fören några dagar innan mens. Är jag inte gravid nu så måste det vara något allvarligt fel på mig haha! Tänkte ta ett första test på måndag. Ska vara hemma på nyår och mysa med gubben bara så behöver inte veta inför nyårskvällen om jag kan dricka eller ej. Håll tummarna för mig att det tagit sig nu!! Fjärde försöket nu med ett missfall i bagaget.

• FruBjörk
    Emselie skrev 2017-12-29 22:33:04 följande:

Äl+8 idag. Känner verkligen en massa, aldrig känt såhär någon annan månad faktiskt. Haft molvärk sedan äl-dagen, andra månader har inte molvärk/mensvärken börjat fören några dagar innan mens. Är jag inte gravid nu så måste det vara något allvarligt fel på mig haha! Tänkte ta ett första test på måndag. Ska vara hemma på nyår och mysa med gubben bara så behöver inte veta inför nyårskvällen om jag kan dricka eller ej. Håll tummarna för mig att det tagit sig nu!! Fjärde försöket nu med ett missfall i bagaget.

Åh va spännande! Håller tummarna för er <3
  • Ereya
    Emselie skrev 2017-12-29 22:33:04 följande:

Håller tummarna! <3 Jag ligger och tänker på morgondagens test så mycket att jag inte kan komma till ro... Men imorgon borde det synas om det är nåt, åtminstone svagt, annars är det nåt fel med mig också haha...
Svar på tråden BIM JANUARI 2018