• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Memlan
    Ellen92 skrev 2017-12-30 23:48:28 följande:

Ta ett nytt test imorgon bitti och lägg upp, spännande :) :)

Jaa jag ska göra det, har laddat upp med massa tester nu haha :) Denna väntan alltså, man vill ju så gärna bara se ett tillräckligt starkt streck för att våga lite på testet fullt ut liksom!
  • Ellen92
    Memlan skrev 2017-12-30 23:56:11 följande:

Jaa jag ska göra det, har laddat upp med massa tester nu haha :) Denna väntan alltså, man vill ju så gärna bara se ett tillräckligt starkt streck för att våga lite på testet fullt ut liksom!

Ja men verkligen!

Har själv förmodligen haft en nidblödning idag och sitter och hoppas att det inte är tidig mens. Vågar inte gå på toa Haha! Vi har försökt mer eller mindre i snart 2 år så hoppas verkligen på ett plus nu!
  • josgos
    Lottch3n skrev 2017-12-30 08:51:24 följande:

Konstig fråga kanske.. men är det någon här som upplevt smärta i tjejmagen under sex i samband med äl?

O ja. Livmodertappen är kanske mer känslig?
  • josgos
    Johanna88m skrev 2017-12-30 10:06:11 följande:

Hej allihop.

Jag och min man väntade vår dotter som skulle fötts nu i februari men hon togs ifrån oss till himmelriket i slutet på oktober, har nu en änglardotter som heter Saga<3

Vi ska från och med i januari försöka bli gravida igen och få ett syskon till Saga, efter det värsta vi någonsin behövt gå igenom och fortfarande går igenom...

håller tummarna allt vad jag kan, grät floder för en vecka sedan då jag fick min mens trots att vi inte hade bestämt oss för att satsa igen, men nu är vi enade om att försöka igen. Hoppas på 2018 bebis<3

Så ledsamt att läsa. Men välkommen och hoppas på ett lyckligt slut på ny graviditet!
  • Ereya
    SofiaS95 skrev 2017-12-30 23:31:25 följande:

Usch va jobbigt att vänta på bim som är på onsdan eller torsdan. Har haft jätte ont i brösten men tyvärr har det avtagit lite. Samtidigt har jag stickningar med jämna mellanrum nere i magen... Troligtvis inbillning bara, och bara mensvärk innan mens

Mina bröstvårtor gör sååå ont här också. Och så tunga och ådriga. Men annars vet jag inte längre... Blev förkyld igår kväll också så mitt illamående kan ju ha berott på det, brukar bli lätt illamående dagen innan en förkylning... Men huvudvärken och allt det andra består. Ska ha mens på tisdag men testade negativt igår.
  • Memlan

Jag ser tydligt ett två streck :D

Wunja skrev 2017-12-31 12:32:46 följande:

Nytt test idag med morgonurin, bim-2/3.

• Strawberrybrud

Hej allihopa!

Jag ville gärna in här..

Fick missfall 13/12 i vecka 10... fruktansvärd händelse efter lång längtan efter ett syskon till min 2-åriga son!

Idag ?ska? jag ha äl om min cykel är som vanligt, dock inte säkert efter MF. Och bim beräknat 15/1.

• Ereya
    Strawberrybrud skrev 2017-12-31 23:26:01 följande:

Hej allihopa!

Jag ville gärna in här..

Fick missfall 13/12 i vecka 10... fruktansvärd händelse efter lång längtan efter ett syskon till min 2-åriga son!

Idag ?ska? jag ha äl om min cykel är som vanligt, dock inte säkert efter MF. Och bim beräknat 15/1.

Åh fy så trist, håller tummarna för dig nu!
  • Ereya

ÄL var 17-18/12 och imorgon, ÄL +14 tar jag mitt sista test. Om det visar negativt så vet jag att jag inte blev gravid den här gången, och vi kan åka på vår tvåmånadersresa utan att bekymra oss för gravidåkommor.

För att fräscha upp minnet nu när vi är så många: Mina bröst och bröstvårtor har ömmat fruktansvärt mycket sedan julaftonsmorgonen. Brösten blev tunga och ådriga och jag har inte kunnat ha behå på mig sedan dess. Det var även min mammas första symptom när hon väntade mig. Utöver det har jag haft mensvärk till och från, uppsvälld, halsbränna, illamående på kvällarna (inte de två senaste dock) och varit så himla hungrig, alltså verkligen en rivande hunger med rejäla humörsvängningar... Och ljuskänslighet, speciellt om kvällarna när jag ska somna, hahaha. Får inte lysa ens ett litet blockljus (men det är ju inte direkt graviditetssymptom haha). Nu är jag döförkyld och brösten gör fortfarande ont men inte lika mycket så jag tror det var falskt alarm trots att känslan i mig var så stark... Imorgon bitti vet jag. Första dagen på det nya året. Ett blankt papper. Jag hoppas vi alla får skriva in "gravid" och "födde barn" i den boken <3

Svar på tråden BIM JANUARI 2018