• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • stragge
    Annso123 skrev 2017-12-30 08:54:16 följande:

Vad tror ni om det här? BIM -2. Svagt, men visst är det två streck?!!

Jag ser :D
  • Ereya

Ett plus är alltid ett plus. Vad roligt, grattis!

Jag är på ÄL +12, BIM - 3 och testade negativt idag igen... Nu ska jag vänta in mensen och kommer den inte på utsatt dag (tisdag) så testar jag mig en sista gång på onsdag, ÄL +16. Min mamma hade extremt smärtande, svällda bröst som första symptom när hon väntade mig och det har jag haft nu sedan julafton. Verkligheten ALDRIG haft så ömma tuttar! Mina vanliga behåar passar inte ens, jag måste ha ökat minst en, kanske till och med två, kupstorlekar på en vecka!

Fan vad surt om det bara blir negativt hela vägen. Åh så less. Jag har ju den där känslan i kroppen men vad gör det om testerna visar negativt? Inte ens ett svagt svagt plus... Förra gången visade det neg på ÄL +10 och positivt på ÄL +14. God morgon tjejer, idag är vi positiva... Hahaha!!!
  • Annso123
    Ereya skrev 2017-12-30 09:14:21 följande:

Ett plus är alltid ett plus. Vad roligt, grattis!

Jag är på ÄL +12, BIM - 3 och testade negativt idag igen... Nu ska jag vänta in mensen och kommer den inte på utsatt dag (tisdag) så testar jag mig en sista gång på onsdag, ÄL +16. Min mamma hade extremt smärtande, svällda bröst som första symptom när hon väntade mig och det har jag haft nu sedan julafton. Verkligheten ALDRIG haft så ömma tuttar! Mina vanliga behåar passar inte ens, jag måste ha ökat minst en, kanske till och med två, kupstorlekar på en vecka!

Fan vad surt om det bara blir negativt hela vägen. Åh så less. Jag har ju den där känslan i kroppen men vad gör det om testerna visar negativt? Inte ens ett svagt svagt plus... Förra gången visade det neg på ÄL +10 och positivt på ÄL +14. God morgon tjejer, idag är vi positiva... Hahaha!!!

Tack! Vågar dock inte hoppas förarens jag kan ta ett digitalt! Jag har inga symtom alls nästan. Känns så konstigt! Hade lite mensvärk igår och lätt illamående.

Jag testade negativt BIM -4 och nu vad det verkar, svagt positivt BIM -2. Hoppas du får ditt plus snart!
  • A1610

Hej allihop,

Var med i dec tråden men fick mensen för tre dagar sedan.

ÄL =11 Jan

Bim= 25 Jan

Första barnet på första försöket för 14 mån sedan.

Försök till syskon har hitills tagit 8 månader utan resultat (sedan maj). Använt clearblue monitor så haft stenkoll på alla ÄL. Nu struntar jag i den denna månad och kör på ?kroppsliga tecken?.

• Entriss
    Lottch3n skrev 2017-12-30 08:51:24 följande:

Konstig fråga kanske.. men är det någon här som upplevt smärta i tjejmagen under sex i samband med äl?

Jag hade faktiskt det förra månaden! Vet inte om det bara var ovanligt "kraftig" ÄL eller om det berodde på sexet i sig. Ont bara på en sida också...
  • Entriss

Jag ser ett streck:)

Grattis! Hoppas det hänger i! :D
  • Johanna88m

Hej allihop.

Jag och min man väntade vår dotter som skulle fötts nu i februari men hon togs ifrån oss till himmelriket i slutet på oktober, har nu en änglardotter som heter Saga<3

Vi ska från och med i januari försöka bli gravida igen och få ett syskon till Saga, efter det värsta vi någonsin behövt gå igenom och fortfarande går igenom...

håller tummarna allt vad jag kan, grät floder för en vecka sedan då jag fick min mens trots att vi inte hade bestämt oss för att satsa igen, men nu är vi enade om att försöka igen. Hoppas på 2018 bebis<3

• Johanna88m

Hej allihop.

Jag och min man väntade vår dotter som skulle fötts nu i februari men hon togs ifrån oss till himmelriket i slutet på oktober, har nu en änglardotter som heter Saga<3

Vi ska från och med i januari försöka bli gravida igen och få ett syskon till Saga, efter det värsta vi någonsin behövt gå igenom och fortfarande går igenom...

håller tummarna allt vad jag kan, grät floder för en vecka sedan då jag fick min mens trots att vi inte hade bestämt oss för att satsa igen, men nu är vi enade om att försöka igen. Hoppas på 2018 bebis<3

• Ereya
    Johanna88m skrev 2017-12-30 10:06:11 följande:

Hej allihop.

Åh så gräsligt Beklagar verkligen. Jag håller tummarna för er. <3
  • FruBjörk
    Johanna88m skrev 2017-12-30 10:06:11 följande:

Hej allihop.

Åh va hemskt! Beklagar verkligen! Lycka till <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018