• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lyckorus
    Matildaa1234 skrev 2017-12-29 15:40:29 följande:

Hej alla !

Har bim 2/1-18

Jag och mannen är inne på fjärde månaden av försök nu, hoppas hoppas ??

Välkommen! Nästan samma här... 26 år, BIM 3/1 och tredje försöket. Börjar bli otålig nu, vill ha ett positivt test.
  • Ereya
    Lyckorus skrev 2017-12-29 15:39:42 följande:
    Men heeeej Erya! Åhh, låter ju lovande. Är du fortfarande fast vid att du testar nästa gång ÄL +14? 

Jag testade imorse, ÄL +7 men det var negativt. Jag har inga symptom TROR jag. Beror ju på hur pass mycket man ska grotta i det hela men jag försöker undvika det. Konstig dröm om Austin Powers, ja, och tyckte vår stektpanna luktade något fruktansvärt illa igår och idag... Tycker att jag själv luktar illa trots dusch två dagar i rad. Haha! Kanske är så att det faktiskt luktar illa hos oss just nu, vem vet. Städar frenetiskt för att försöka bli av med det. Men tror att det är lite för tidigt för symptom egentligen, ägget kanske inte ens har fäst ännu...
    Åh det är ju så mysigt med såna symptom ändå, när man verkligen får gnugga energiknölarna och undra, hoppas, drömma... Heeej igen! Haha! Jag hoppade in här med Jaa, jag tror det. +13 är på söndag så jag testar nog då. Syntes absolut ingenting igår, som jag skrev... Så jag borde egentligen vänta tills söndag eller måndag.
  • Josse8632
    Lyckorus skrev 2017-12-29 15:46:51 följande:

Välkommen! Nästan samma här... 26 år, BIM 3/1 och tredje försöket. Börjar bli otålig nu, vill ha ett positivt test.

Jag oxå! BIM 1-2/1 och tredje försöket..testade neg igår, så redan inställd på att det blir försök 4 om ett par veckor!
  • Ereya
    Josse8632 skrev 2017-12-29 15:51:14 följande:
    Jag oxå! BIM 1-2/1 och tredje försöket..testade neg igår, så redan inställd på att det blir försök 4 om ett par veckor!
    Samma BIM här! Testar på söndag nästa gång då jag fick tokblankt igår. 
  • Millannn

Hej tjejer!!! Herregud jag tror jag nyss har plussat på ÄL+12... eftermiddagsurin och hade kissat säkert en och en halvtimme innan men detta är väl ändå ett plus?! Gud kan inte tro det,: första gången jag är gravid någonsin och första barnet andra försöket!! Hade det på känn men vågade inte tro nåt.

• Memlan

Nu är denna bild förmörkad för det var så svårt att få med på bild men är detta endast spökstreck? Kommer testa i morgon igen då detta va eftermiddagskiss. Ena testet såg man tydligt ett svagt, svagt streck

• Ereya
    Millannn skrev 2017-12-29 16:04:39 följande:

Hej tjejer!!! Herregud jag tror jag nyss har plussat på ÄL+12... eftermiddagsurin och hade kissat säkert en och en halvtimme innan men detta är väl ändå ett plus?! Gud kan inte tro det,: första gången jag är gravid någonsin och första barnet andra försöket!! Hade det på känn men vågade inte tro nåt.

SOLKLART PLUS!!! Åh så roligt, grattis! Fasen också, nu måste nog jag testa imorgon också på ÄL +12!!!
  • Ereya
    Memlan skrev 2017-12-29 16:06:08 följande:

Nu är denna bild förmörkad för det var så svårt att få med på bild men är detta endast spökstreck? Kommer testa i morgon igen då detta va eftermiddagskiss. Ena testet såg man tydligt ett svagt, svagt streck

Jag ser streck på alla! Grattis! Vilken dag är du på?
  • Lyckorus
    Ereya skrev 2017-12-29 15:49:32 följande:
    Åh det är ju så mysigt med såna symptom ändå, när man verkligen får gnugga energiknölarna och undra, hoppas, drömma... Heeej igen! Haha! Jag hoppade in här med Jaa, jag tror det. +13 är på söndag så jag testar nog då. Syntes absolut ingenting igår, som jag skrev... Så jag borde egentligen vänta tills söndag eller måndag.
    Ja, jag är också med lite överallt. Håller tummarna för er!!! Du får berätta sen hur det gick. 
    Josse8632 skrev 2017-12-29 15:51:14 följande:
    Ska du verkligen ge upp ännu? Många får ju positivt först på BIM, och läste någonstans att 99% av alla som är gravida testar positivt på ÄL +14 så om du inte har passerat det datumet ännu så kan det ju vara värt att ta ett test då. Jag tog test på ÄL +7 imorse och det var blankt...Tyvärr. Men har nog lite för bråttom.

Wow, det är ett +! Stort grattis  
  • Charlizee

Grattis!! Vad underbart <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018