BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej alla, jag hoppar in här med er! Var med i december-tråden och blev så peppad och glad av alla som plussade, tyvärr var jag inte en av de lyckliga...
Jag har BIM nu på söndag och några dagar fram till igår fick jag spottings följt av en blödning igår som jag antar var mensen. Bara att ta nya tag nu och sluta greppa efter halmstrån..
Nästa BIM är runt den 21 januari, 2018 SKA bli vårt år <3
Idag sjönk tempen rejält, så nu får mensen komma!!
Min man tycker jag ska ta en paus från FL att det stressar mig mer, kanske är sant? Hur tänker ni?
Tack snälla för din kommentar! Till min stora lycka hade tempen krupit upp ytterligare några myrsteg imorse och då markerade NC plötsligt att ÄL inträffat cd17, alltså den 24/12 =) (Som du säger - efter några dagar när de antagligen känner sig mer säkra!) Jag tror kanske att det var cd16 eftersom det var dagen innan tempen tog ett tydligare skutt uppåt, men nånstans där iaf! Så lättad! Nu borde alltså BIM vara 5-6 jan och jag får hoppas ett tag till <3
Jag har använt NC hela året men bara haft en ägglossning (förra cykeln och det var med hjälp av hormonspruta), så det här med att tyda min ÄL är lite nytt för både mig och NC ;)
Hur ligger du till? =)
Tog ett test idag BIM -3. Helt blankt. Så jobbigt men nu hoppas jag mensen kommer som den ska så vi får försöka på nytt.
Idag sjönk tempen rejält, så nu får mensen komma!!
Min man tycker jag ska ta en paus från FL att det stressar mig mer, kanske är sant? Hur tänker ni?
Hoppar också in i tråden ?Har använt mig av ÄL test denna månad och nu i veckan sen i söndags har det visat positivt, även så idag. Men så kom mensen idag.. kan testen alltså visa sig positiva strax innan mens och under mens då? Någon som vet?
Hoppar också in! Tror jag hade äl grymt tidigt den här cykeln, redan på dag 6 eller 7, har j vanliga fall på dag 9-11. Och då går jag enbart på känsla och sekret. :) men utgår från min vanliga längd så har väl bim 3/1.
Luktsinnet spökar som fan, allt luktar surtvätt här hemma, speciellt sambon och hans kläder :| tycker att allt han rör vid börjar lukta surtvätt x'D man hoppas ju såklart att det har tagit sig. Fick missfall i vecka 11 i slutet av augusti så vill bara att det ska ta sig igen!
Hoppas ni haft en bra jul hörni :)
Hoppar också in! Tror jag hade äl grymt tidigt den här cykeln, redan på dag 6 eller 7, har j vanliga fall på dag 9-11. Och då går jag enbart på känsla och sekret. :) men utgår från min vanliga längd så har väl bim 3/1.
Luktsinnet spökar som fan, allt luktar surtvätt här hemma, speciellt sambon och hans kläder :| tycker att allt han rör vid börjar lukta surtvätt x'D man hoppas ju såklart att det har tagit sig. Fick missfall i vecka 11 i slutet av augusti så vill bara att det ska ta sig igen!
Hoppas ni haft en bra jul hörni :)