BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Vad roligt att vi är så många på samma dag! Har ni barn sedan innan? Hur många gånger har ni försökt?
Detta är min och min sambos andra försök, inga barn sedan tidigare. 29 år, boende i Stockholm! :)
Vad roligt att vi är så många på samma dag! Har ni barn sedan innan? Hur många gånger har ni försökt?
Detta är min och min sambos andra försök, inga barn sedan tidigare. 29 år, boende i Stockholm! :)
Jag har tvillingtjejer på 5 år men det blir första barnet för min man. Jag är 31, bor också i Stockholm :)
Nä de från nyss visade inget. Man kan ana något om man lyser igenom de med lampa men så ska man ju inte behöva göra. Nu ska jag försöka hålla fingrarna borta tills på söndag.
Kul tråd
Hoppas på ett plus 180106! Vårt andra försök.. är snart 38 och mannen blir 50Vi båda har barn sedan tidigare, och nu känner vi båda att det vore mysigt med ett tillskott till vår underbara stjärnfamilj
Negativt test idag med clearblue digital men stigande temp? Känner att mensen är på G så är nog förkylning som spökar... såhär ser min kurva ut. Börjat tro det är fel på min termometer, blir att införskaffa en ny i dagarna.
Åh, vad roligt att jag hittade den här tråden! Jag har BIM den 5/1. Mitt andra barn (men sambons första), har en dotter på fyra år sedan tidigare. Första försöket, och idag är jag på ÄL +6. Jag har massor av symptom samt en hård kula på magen redan nu ???? Trodde knappt det var möjligt att ha så mycket symptom så tidigt. Men jag är så klart jätteglad! Tänkte testa med ett Clearblue Early på söndag (då det ska kunna visa positivt 6 dagar innan BIM, vilket det är på söndag). Håller tummarna stenhårt för oss alla! ?
Och jag glömde att man inte kan göra smileys på Familjeliv, därav alla frågetecken som blev ;)
BIM -4 idag, testade negativt. Eller man ser ett mycket svagt streck, men det gjorde jag förra månaden med, när jag inte var gravid, så det är nog bara ett spökstreck. Har inga symtom alls, mer än lite illamående idag och igår, men det kan ju bero på vad som helst. Säkert på grund av för mycket choklad! =) inga ömma bröst eller mensvärk heller.
Testar igen på söndag BIM -1, eftersom jag annars vill ta ett glas bubbel på nyårskvällen. Men misstänker att det också kommer vara negativt.
Hoppar in här, hade ÄL runt julafton enligt Flo appen. Visade dock inget på sticka men knappt fått utslag innan heller. Nu är BM 2/1 så hoppas att den inte Kommer. Bara försök 2 så man kanske inte ska hoppas på för mycket.