• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • josgos
    Lottch3n skrev 2017-12-27 12:34:00 följande:

Jag såg nu att jag tagit fel på dag, haha. Trodde jag var på cd17 men var bara på cd13 idag. Så äl borde ske om två dagar som tidigare med, eller som tidigast.

Dom digitala funkade inte på mig alls. Fick blinkande gubbe i 9 dagar i rad, men fullt utslag på Stickan en av dessa dagar. Tänk vad olika det kan vara.

Håller tummarna för dig! :)

Där ser man, då är det bara att vänta någon dag till då! När borde BIM bli då för dig? Vi ligger ju väldigt lika till, min BIM bör vara 12 jan eller nån dag efter.
  • Charlizee
    imsevims skrev 2017-12-27 14:55:14 följande:

Kommer väl över hit från decembertråden jag oxå då...

ÄL borde bli runt 13 jan och BIM runt 25 jan.

Då har vi samma!!
  • Lindsey77
    Lottch3n skrev 2017-12-27 12:34:00 följande:
    Jag såg nu att jag tagit fel på dag, haha. Trodde jag var på cd17 men var bara på cd13 idag. Så äl borde ske om två dagar som tidigare med, eller som tidigast.

Dom digitala funkade inte på mig alls. Fick blinkande gubbe i 9 dagar i rad, men fullt utslag på Stickan en av dessa dagar. Tänk vad olika det kan vara.
    Håller tummarna för dig! :)
    Jag är på dag 15, vad lika vi är! Men jag har 30-40 dagars cykel så jag har svårt att hitta ÄL. Det blir mys varannan dag fram till 24.

Jag hoppas få mina digitala ÄL tester nu i veckan, ska bli spännande att se om de funkar på mig.

Håller tummarna för dig med!
  • KLindqvist

Jag och min sambo har testat länge, använde öl stickor men hittade inget.

Hade BIM idag och testa för en timme sedan, det var PISITIVT! äntligen!!

Ska testa imorgon igen för säkerhetaakull, även köpa ett cleaeblue veckor test imorgon ????

• Lottch3n
    josgos skrev 2017-12-27 15:11:22 följande:
    Där ser man, då är det bara att vänta någon dag till då! När borde BIM bli då för dig? Vi ligger ju väldigt lika till, min BIM bör vara 12 jan eller nån dag efter.
    Ja det är ju det. Fortsätter testa, har några kvar så :)
    Bim enligt appar är 12/1 så vi ligger ju väldigt lika då :)
  • Cocosboll
    KLindqvist skrev 2017-12-27 16:48:35 följande:

Jag och min sambo har testat länge, använde öl stickor men hittade inget.

Hade BIM idag och testa för en timme sedan, det var PISITIVT! äntligen!!

Ska testa imorgon igen för säkerhetaakull, även köpa ett cleaeblue veckor test imorgon ????

Grattis!!! Jag plussade i dag med, jippi
  • Lottch3n
    KLindqvist skrev 2017-12-27 14:45:33 följande:
    Jag har också letat efter min ägglossning, tog test i 3 månader men sista månaden tog jag test varje dag 2 gånger om dagen och hittade den fortfarande inte... har med andra ord aldrig lyckats hitta den.

Så jag förstår din frustration!

Kram och lycka till!
    Förra månaden hittade jag den och vi prickade in det bra. Blev gravid men som slutade i missfall bara timmarna efter jag fått positivt på testet..
    Men insåg nu att jag räknat fel, trodde jag var på cd17 men är bara på cd13 :)

Hoppas du hittar den, eller blir gravid ändå <3

Kram<3
  • Adalgisa
    Cocosboll skrev 2017-12-27 18:07:24 följande:

Plussade i dag på äl+9. Försök 9, har ett MF i bagaget! Så himla lycklig!

Stort grattis!! Jag är på ÄL + 8 men vågar inte testa ännu haha. Har du haft några symtom?
  • Cocosboll
    Adalgisa skrev 2017-12-27 18:21:23 följande:

Stort grattis!! Jag är på ÄL + 8 men vågar inte testa ännu haha. Har du haft några symtom?

Bara lite mensvärk som kommer och går. I övrigt inget direkt
Svar på tråden BIM JANUARI 2018