BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej allihopa Hoppas det går bra jag hoppar in här... osäker på när min BIM är men ÄL var den 17/12. Har fått ordentlig molvärk och mina vanliga pms symptom så nu kommer nog mensen närsom... jobbigt att inte veta när men som sagt det känns som nu anytime. Nästa ÄL beräknas till 13/1 och BIM 25/1. Hoppas på att nya året kan bringa mer tur <3
Jag hoppar också in! Hade ägglossning 21/22.12, bim 6.1. Är sjuuuukt trött, kan man redan havgraviditetssymptom?
Ja jag trodde också det men idag var det svagare igen :/ bifogar bild.
Men vi kör på ändå, hehe ;)
BIM 2-3 januari.
ÄL 17-18/12, då åkte vi till Pippaloss gånger två och jag har nu fått megaont i brösten som dessutom svällt och blivit ådriga, och molande värk i högra äggstocken. Har varit skenis förut men aldrig såhär. Vi försöker inte aktivt (för att minska pressen och för att det inte är någon brådska) men jag längtar ju så mycket ändå. Ska vänta till ÄL +10 innan jag testar, vilket är på fredag. Borde hålla mig till söndag men det klarar jag nog inte haha .
Vi är 24 och 30 år! :D
Åh, ÄL +10 är redan på torsdag. Hurra. En dag mindre att vänta
Hej alla!
Idag kom mensen så hoppar gärna in här från december tråden. : ) 8e försöket here we go.
Jag körde med graviditetskollens egna äl-test innan och dom fick jag aldrig utslag på. Men dessa har funkat bra förra cykeln, hoppas det ändras imorgon :)
Ja jag bör ju också ha äl 28-30.. När testar du? Alltså när på dygnet? :)
Spännande! när skiljdes ni åt? har du äl redan när du slutade med ppiller en vecka sedan? eller är det typ nästa vecka? eller hur ser din cykel ut? :)
Jag tror jag hade min äl helgen som var. så detta är spännande.. :D