• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lindsey77
    Baraentilligen skrev 2017-12-25 23:35:43 följande:
    Är under 30 själv så trodde det inte skulle bli något problem, men tydligen är man inte lika fertil som förut :/ Borde få bf i oktober om jag lyckas bli gravid nästa månad och visst skulle det vara roligt med en höstbebis :)
    Härligt att du är under 30! Du har ju många ägglossningar kvar. Jag vet inte ens om vi lyckas få till en femma. Annars får jag nöja mig med dem jag har, är ju inte hela världen. Men skulle vara roligt om vi lyckades med en till... Lyckades ju i alla fall bli gravid, så ÄL borde jag ha, om nu äggen ej är för gamla...
  • Charlizee

Hej allihopa Hoppas det går bra jag hoppar in här... osäker på när min BIM är men ÄL var den 17/12. Har fått ordentlig molvärk och mina vanliga pms symptom så nu kommer nog mensen närsom... jobbigt att inte veta när men som sagt det känns som nu anytime. Nästa ÄL beräknas till 13/1 och BIM 25/1. Hoppas på att nya året kan bringa mer tur <3

• Agabbe

Jag hoppar också in! Hade ägglossning 21/22.12, bim 6.1. Är sjuuuukt trött, kan man redan havgraviditetssymptom?

• josgos
    Lottch3n skrev 2017-12-26 10:59:03 följande:

Ja jag trodde också det men idag var det svagare igen :/ bifogar bild.

Men vi kör på ändå, hehe ;)

Hmm... Har ju sett att en del som skrivit i trådarna säger att de aldrig fått utslag på testlagret men med andra test. Eller kan detta vara en tillfällig dipp för att du druckit mkt vatten eller liknande? Håller själv på med stickorna nu men tycker alla är typ lika svaga och jag bör ha ÄL den 28. Händer liksom inget.
  • Leia Ereya

BIM 2-3 januari.

ÄL 17-18/12, då åkte vi till Pippaloss gånger två och jag har nu fått megaont i brösten som dessutom svällt och blivit ådriga, och molande värk i högra äggstocken. Har varit skenis förut men aldrig såhär. Vi försöker inte aktivt (för att minska pressen och för att det inte är någon brådska) men jag längtar ju så mycket ändå. Ska vänta till ÄL +10 innan jag testar, vilket är på fredag. Borde hålla mig till söndag men det klarar jag nog inte haha .

Vi är 24 och 30 år! :D

• Lottch3n
    josgos skrev 2017-12-26 16:38:02 följande:
    Hmm... Har ju sett att en del som skrivit i trådarna säger att de aldrig fått utslag på testlagret men med andra test. Eller kan detta vara en tillfällig dipp för att du druckit mkt vatten eller liknande? Håller själv på med stickorna nu men tycker alla är typ lika svaga och jag bör ha ÄL den 28. Händer liksom inget.
    Jag körde med graviditetskollens egna äl-test innan och dom fick jag aldrig utslag på. Men dessa har funkat bra förra cykeln, hoppas det ändras imorgon :)
    Ja jag bör ju också ha äl 28-30.. När testar du? Alltså när på dygnet? :)
  • lyckligast80

Hej alla!

Idag kom mensen så hoppar gärna in här från december tråden. : ) 8e försöket here we go.

• josgos
    Lottch3n skrev 2017-12-26 17:32:34 följande:

Jag körde med graviditetskollens egna äl-test innan och dom fick jag aldrig utslag på. Men dessa har funkat bra förra cykeln, hoppas det ändras imorgon :)

Ja jag bör ju också ha äl 28-30.. När testar du? Alltså när på dygnet? :)

Ja du får säkert ett starkare imorgon!

Konstigt det där, testerna borde ju funka på samma sätt oberoende av märke. Jag har testat morgnar, har känts svårare att få till det eftermiddagar (jag vet, det står att man helst inte ska det men jag har tänkt att jag borde ändå kunna se en stegring då om det alltid är morgnar jag gör). Men jag kanske tänker fel?

Gjorde just ett test på eftermiddagen och det var lika svagt det. Bifogar bild, översta tagen igår morse, sedan i morse, sist idag på eftermiddagen.

d
  • stragge
    hallonnpaj skrev 2017-12-20 23:21:55 följande:

Spännande! när skiljdes ni åt? har du äl redan när du slutade med ppiller en vecka sedan? eller är det typ nästa vecka?  eller hur ser din cykel ut? :)

Jag tror jag hade min äl helgen som var. så detta är spännande.. :D

Han var borta torsdag till måndag vilket passade bra då det ser ut som min ägglossning är påväg nu :D Min cykel är kaos, har haft ?mens? varannan vecka i ett år ungefär så jag vet inte hur den kommer se ut nu utan. Har mått så fruktansvärt dåligt sedan jag slutade med mina minipiller, yr och illamående dagligen men har läst att det kan va vanligt.. mådde inte alls dåligt när jag började så märkligt att det kommer nu.. ja verkligen håller tummarna för dig när ska du testa? :D

Första gången jag provar ägglossningstest men visst är ÄL på gång? :D så får se till att mysa ordentligt nu i dagarna ;)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018