BIM JANUARI 2018
Hej! Jag hoppar in här ja! 22 år, sambon 25, första barnet och andra försöket äl+2 och BIM 1/1 <3
Hej! Jag hoppar in här ja! 22 år, sambon 25, första barnet och andra försöket äl+2 och BIM 1/1 <3
Denna gång har jag en väldigt bra känsla då vi fick till det både två dagar innan äl och samma dag som äl jag har redan ilningar i livmodern men det är väl efter äl men vi får se hur det går, hur går det för dig?
Hej allihopa Hoppas det går bra jag hoppar in här... osäker på när min BIM är men ÄL var den 17/12. Har fått ordentlig molvärk och mina vanliga pms symptom så nu kommer nog mensen närsom... jobbigt att inte veta när men som sagt det känns som nu anytime. Nästa ÄL beräknas till 13/1 och BIM 25/1. Hoppas på att nya året kan bringa mer tur <3
Kommer väl över hit från decembertråden jag oxå då...
ÄL borde bli runt 13 jan och BIM runt 25 jan.
Negativt test idag med clearblue digital men stigande temp? Känner att mensen är på G så är nog förkylning som spökar... såhär ser min kurva ut. Börjat tro det är fel på min termometer, blir att införskaffa en ny i dagarna.
Hej igen :)
Blir ägglossningstesten svagare på själva ägglossningsdagen ? :)
Idag sjönk tempen rejält, så nu får mensen komma!!
Min man tycker jag ska ta en paus från FL att det stressar mig mer, kanske är sant? Hur tänker ni?
Om du känner dig stressad vet nog du bäst. Men personligen tycker jag att jag lär mig en del av alla här inne, så det ger mig något snarare än stressar :) vissa plussar snabbt, vissa inte. Vissa vill testa mycket, andra väntar. Det är ju olika, men gemensamt för oss här inne är väl att man kan peppa och dra lärdom av varandra tänker jag :)
Om du känner dig stressad vet nog du bäst. Men personligen tycker jag att jag lär mig en del av alla här inne, så det ger mig något snarare än stressar :) vissa plussar snabbt, vissa inte. Vissa vill testa mycket, andra väntar. Det är ju olika, men gemensamt för oss här inne är väl att man kan peppa och dra lärdom av varandra tänker jag :)
Hej tjejer!!! Herregud jag tror jag nyss har plussat på ÄL+12... eftermiddagsurin och hade kissat säkert en och en halvtimme innan men detta är väl ändå ett plus?! Gud kan inte tro det,: första gången jag är gravid någonsin och första barnet andra försöket!! Hade det på känn men vågade inte tro nåt.
Ingen baby on board denna månaden, satsar på ÄL 13/1 och BIM 27/1, lycka till alla ni andra och grattis till er som plussat<3
Har skapat en tråd för oss som önskar ett syskon till våra små <3
Hej, jag går gärna med där, vad heter den?
Jag var med i både dec tråden och hette där anonym(försöktsenmaj) och gruppen Bim 24/12.
Skönt att vädra lite tankar ibland!
Någon här inne som är på ÄL+6/7? <3
Jag är på ÄL+6 idag. :)
En del. Vi har inte planerat barn, bara pratat om det. Det var framför allt symptomet "rikliga lotionflytningar" som gjorde att jag misstänkte att jag kan vara gravid. Jag är normalt snustorr mellan ÄL-mens, men har haft lotionflytningar med mina två tidigare barn. Utöver det så mår jag illa till och från, öm i livmodern, humörsvängningar (gråter jättelätt..) och idag har jag haft sura uppstötningar. Inget av detta är något jag brukar gå igenom mellan ÄL och mens ;) antingen är jag gravid eller så har min kropp tappat det och adderat PMS from hell :)
Hårt du några symptom än?
Absolut! Med de två tidigare har jag enbart flytningar sin tidigt tecken, så det är absolut möjligt även om det inte känns mycket eller man har många symptom :)
Ja, det verkar väl lovande, vet bara inte hur jag ska berätta nyheten för sambon. Vi hade ju som sagt inte bestämt och planerat barn, han var mer "jag vet inte, kanske inte nu iaf"... Det var 1,5 v sedan så han lät väl inte ändrat sig så mycket sedan dess ;)
Han är alldeles för planerande för att uppskatta det ;) Jag tror att jag får ta upp ämnet innan ett ev plus på stickan :)
Jag är precis där också. Äl+7 nu i natt :) Har så otroligt svårt för att låta bli att testa redan nu trots att jag vet att det är för tidigt och pengarna i sjön..
Jag är på ÄL+7 :) har du några symptom än?