BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hoppar in här efter misslyckat försök med bim i december! Nu är det bim 2/1 att vänta på istället!
Hur går det för er? Jag hade positivt ÄL-test igår och förförde sambon både mån, ons, tors och tänkte göra det idag med. Haha. Håller alla tummarna för att det tar sig nu för oss, tredje försöker med första barnet
Hej,
Jag hoppar också in här. Jag har precis haft ÄL. Hade positivt ÄL-test igår och temperaturhöjning idag. Har beräknad BIM 2/1. Vi är på vårt tredje försök efter missfall i oktober. Vi var då i vecka 10. Har en dotter på drygt två år och längtar så efter ett syskon till henne.
Hoppar också in här. Är inne på försök nummer 4 med första barnet. Jag började tempa förra månaden och vill ha hjälp med att tolka min kurva...lite fundersam då symbolen för ägglossning försvann då ingen stark höjning skedde. Tror själv jag hade ägglossning CD14 eller CD15. Idag på CD17 och har BIM 3.1
Jag hänger på i tråden! Har BIM sjunde januari tror jag...dålig koll på det då jag bara kommit ihåg datum för mina 2 senaste mensar. Det här blir andra försöket för oss. Tänkte testa på julafton och hoppas på två streck att ge gubben i julklapp! ;) Det lär vara lite tidigt men kanske...annars väntar jag till den sjunde och testar igen om inte mensen dykt upp. Grejen är att jag har riktigt långa cykler, typ runt 35-40 dagar(!) så det känns som det kanske inte är för tidigt att testa. Nu får jag sluta övertänka det här, haha!
shit vad mina vårtgårdar blivit större. aldrig haft så. även molvärk i mage och ländrygg. spännande... kommer inte vela testa förrän typ bim..
shit vad mina vårtgårdar blivit större. aldrig haft så. även molvärk i mage och ländrygg. spännande... kommer inte vela testa förrän typ bim..
Jag hoppar gärna in här hos er också. Var med i tråden "Väntan på graviditet". Vi fick positiva gravtester (6st) på BIM-4, BIM-3 och BIM-2.) men på BIM-1 började jag störtblöda och fick ont i magen. Var in till gynakuten igår och fick konstaterat missfall. Hon tyckte de såg ut som att allt hade kommit ut och vi fick ok att börja försöka igen nästa ÄL. Detta blir vårt fjärde försök.
Hoppar också in här. Är inne på försök nummer 4 med första barnet. Jag började tempa förra månaden och vill ha hjälp med att tolka min kurva...lite fundersam då symbolen för ägglossning försvann då ingen stark höjning skedde. Tror själv jag hade ägglossning CD14 eller CD15. Idag på CD17 och har BIM 3.1
Hoppar in här jag också! Är inne på fjärde försöket nu med första barnet. BIM 4/1. Senaste försöket trodde jag verkligen att det hade tagit sig, hade mycket molvärk redan en vecka innan BIM och sedan var mensen två dagar sen också, kroppen lurades rejält!! Denna månaden ska jag försöka ta det lite lugnt, blev otroligt besviken när senaste mensen kom. Så kan vi ju inte ha det liksom. Så sluta analysera varje litet tänkbart symptom och att inte börja testa för tidigt.