BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Inne på 3:e omgången o ÄL bör komma runt 24/12 så gissa vad vi önskar oss i julklapp <3 :)
Bim 5/1-2018
Håller tummar & tår för oss alla <3
Inne på 3:e omgången o ÄL bör komma runt 24/12 så gissa vad vi önskar oss i julklapp <3 :)
Bim 5/1-2018
Håller tummar & tår för oss alla <3
Hoppar in här. Fick tidigt missfall nu i december. Räknar BIM till den 21 januari. Har en 30-40 dagars cykel. Nu i dec testade jag positivt dag 29 och började blöda dag 33. Hade jag inte testat hade jag endast trott att det var vanlig mens. Så ska försöka hålla mig till att testa på dag 40 (vet inte om jag klarar det dock...)
Hej allihopa!
Hoppar också in här från Decembertråden :) fick också svagt plus på Clearblue early på BIM-3, gjorde ett till test BIM-2 som var negativt sedan kom mensen... Sådan hemsk besvikelse, tänkte vänta med att berätta för sambon om testet jag trodde var positivt men kunde inte hålla mig! Men jag är glad att jag berättade så man har stödet och en famn att gråta i... Blev två-tre dagar att bryta ihop sedan mensen och nu längtar man till att få börja testa ägglossning! :) äl berkänad 28/12! Kommer inte testa innan BIM denna gång.
Hoppar in här. Fick tidigt missfall nu i december. Räknar BIM till den 21 januari. Har en 30-40 dagars cykel. Nu i dec testade jag positivt dag 29 och började blöda dag 33. Hade jag inte testat hade jag endast trott att det var vanlig mens. Så ska försöka hålla mig till att testa på dag 40 (vet inte om jag klarar det dock...)
Ägglossning i går 18/12 bim 1/1. Försök 9 med ett missfall i bagaget. Håller tummarna för mig ovh för er <3
Hej! Jag hoppar in här ja! 22 år, sambon 25, första barnet och andra försöket äl+2 och BIM 1/1 <3
Spännande!!
Vi hoppas det går för oss denna gången! Har du bim då i slutet av månaden eller börjab av januari?
Jag är med! Inne på tredje försöket, har ÄL 23/12 enligt Natural Cycles men ska ta ägglossningstester denna gång och så får vi se vad som händer.