• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Alltidvi

Inne på 3:e omgången o ÄL bör komma runt 24/12 så gissa vad vi önskar oss i julklapp <3 :)

Bim 5/1-2018

Håller tummar & tår för oss alla <3

• maria1992
    Alltidvi skrev 2017-12-19 12:43:55 följande:

Inne på 3:e omgången o ÄL bör komma runt 24/12 så gissa vad vi önskar oss i julklapp <3 :)

Bim 5/1-2018

Håller tummar & tår för oss alla <3

Åh vad mysigt! Ska bli kul att se allas tester sen! Glad
  • Lindsey77

Hoppar in här. Fick tidigt missfall nu i december. Räknar BIM till den 21 januari. Har en 30-40 dagars cykel. Nu i dec testade jag positivt dag 29 och började blöda dag 33. Hade jag inte testat hade jag endast trott att det var vanlig mens. Så ska försöka hålla mig till att testa på dag 40 (vet inte om jag klarar det dock...)

• Lindsey77
    babbi skrev 2017-12-18 21:35:52 följande:

Hej allihopa!

Hoppar också in här från Decembertråden :) fick också svagt plus på Clearblue early på BIM-3, gjorde ett till test BIM-2 som var negativt sedan kom mensen... Sådan hemsk besvikelse, tänkte vänta med att berätta för sambon om testet jag trodde var positivt men kunde inte hålla mig! Men jag är glad att jag berättade så man har stödet och en famn att gråta i... Blev två-tre dagar att bryta ihop sedan mensen och nu längtar man till att få börja testa ägglossning! :) äl berkänad 28/12! Kommer inte testa innan BIM denna gång.

Samma här... fast positivt svar på Clearblue digital samt Babyplan. Hade jag ej testat hade jag inte vetat... positivt dag 29, började blöda dag 33. Som en vanlig mens... svårt att inte testa för tidigt!!
  • maria1992
    Lindsey77 skrev 2017-12-19 14:16:16 följande:

Hoppar in här. Fick tidigt missfall nu i december. Räknar BIM till den 21 januari. Har en 30-40 dagars cykel. Nu i dec testade jag positivt dag 29 och började blöda dag 33. Hade jag inte testat hade jag endast trott att det var vanlig mens. Så ska försöka hålla mig till att testa på dag 40 (vet inte om jag klarar det dock...)

Förmodligen missfall för mig med enligt min barnmorska. 
    Hon visste inte men trodde de i och med mitt plus :/. 
    Tråkigt. Vi kör tillsammans då! 

Jag har äl runt nyår och bim 17e januari.. Nu vill vi ha plus och en bebis!  
  • Cocosboll

Ägglossning i går 18/12 bim 1/1. Försök 9 med ett missfall i bagaget. Håller tummarna för mig ovh för er <3

• hallonnpaj
    maria1992 skrev 2017-12-19 08:19:28 följande:
    Ja, jag har faktiskt använt äl-stickor just för smärtan under äl och jag helst ligga så lite under den tiden jag kan egentligen för det gör sjukt ont tyvärr när jag väl har äl. På ett sätt är det ju bra, för jag vet när de infaller men det är en del problem och oro i och med jag haft cystor som spruckit tidigare. Suck... 

Eller hur.. Det blir nog superbra. Och ja, jag hade också kört utan ett tag om det inte varit för att jag haft så ont :/ hehe, det blir nog super!! Du får säga till hur det går för dig. 
    Hur gammal är du?
    Förstår det. Huvva måste varit obehagligt..Fick rätt vita flytningar idag. Förstår inte om jag hade ägglossning när jag hade sådär ont eller om det är idag kanske.

Ja men detsamma! Jag är född 93. du då? 92:a? 

• Millannn

Hej! Jag hoppar in här ja! 22 år, sambon 25, första barnet och andra försöket äl+2 och BIM 1/1 <3

• Annso123
    maria1992 skrev 2017-12-19 08:20:25 följande:

Spännande!! 

Vi hoppas det går för oss denna gången! Har du bim då i slutet av månaden eller börjab av januari?

Ja, spännande!! Vill bara att tiden ska gå snabbt! Men ändå inte, vill ju njuta av alla dagar innan med, med jul och nyår och allt! Enligt apparna har jag BIM 1 januari, men kommer testa 31/12 tänkte jag. Skönt att veta innan nyårsfesten om det tagit sig. Även om det inte är säkert att det syns nåt redan då!
  • Lyckorus

Jag är med! Inne på tredje försöket, har ÄL 23/12 enligt Natural Cycles men ska ta ägglossningstester denna gång och så får vi se vad som händer. 

Svar på tråden BIM JANUARI 2018