BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag är på! Kul! Har Äl idag och bim 4/1 :) kul o följas!
Spännande! när skiljdes ni åt? har du äl redan när du slutade med ppiller en vecka sedan? eller är det typ nästa vecka? eller hur ser din cykel ut? :)
Jag tror jag hade min äl helgen som var. så detta är spännande.. :D
Hoppar in här från decembertråden.
Fick "gravid 1-2" den 15/12 och några timmar senare kom det blod på pappret, som nu visade sig vara ett tidigt missfall.. hade varit bättre att inte vetat om graviditeten då.. :(
Nu vet jag inte alls när varken äl eller bim är, men tror äl är 26-28/12 och bim 12/1..
Tredje försöket på barn nummer två börjar nu då.
Så glad att dessa trådar finns!! <3
Fick "gravid 1-2" den 15/12 och några timmar senare kom det blod på pappret, som nu visade sig vara ett tidigt missfall.. hade varit bättre att inte vetat om graviditeten då.. :(
Nu vet jag inte alls när varken äl eller bim är, men tror äl är 26-28/12 och bim 12/1..
Fick missfall v6 i november på första försöket. Konisering i november och tänkte köra igen nu när det gått lite mer än 4v efter op. Mensen är väl tänkt och komma runt 10 januari och ägglossning nu i veckan. Håller tummarna och hoppas på ett plus som går hela vägen. Jag 27 och sambo 35.
Hej!
Jag fick plus också och förmodligen ett tidigt missfall här med.. Håller helt med dig, så tråkigt att behöva veta men vi kämpar tillsammans!! Då har du en kort menscykel? Så skönt.. Min känns så lång. :/ Ja det är skönt <3