• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • hallonnpaj
    maria1992 skrev 2017-12-20 08:45:08 följande:
    Ja verkligen.. 
    Hm.. det kanske du hade? Mys då ändå under denna tiden så de är säkert!  

Jag är född 94 Glad 
    Kan tyvärr inte då jag och sambon är ifrån varandra. men vi mös på fredag, lördag och söndag så hoppas det tagit sig ändå. Tror faktiskt att ÄL kan ha varit i fredags/lördags då jag hade så ont. märker en skillnad på mina bröst särskilt idag. fått stora vårtgårdar. aldrig haft så tidigare. undra vad det kan bero på.. om det bara är något som kan bli efter äl eller om det kan vara grav-symtom..
    hur går det för dig?
  • hallonnpaj
    stragge skrev 2017-12-19 08:29:52 följande:
    Åh vad roligt ! Är i samma sits som du, slutade för en vecka sedan med mina p-piller och har bim enligt app den 3/1 jag också. Min sambo åker iväg över jul.. Nu håller vi tummarna ! :D
    Spännande! när skiljdes ni åt? har du äl redan när du slutade med ppiller en vecka sedan? eller är det typ nästa vecka?  eller hur ser din cykel ut? :)
    Jag tror jag hade min äl helgen som var. så detta är spännande.. :D
  • stragge
    hallonnpaj skrev 2017-12-20 23:21:55 följande:

Spännande! när skiljdes ni åt? har du äl redan när du slutade med ppiller en vecka sedan? eller är det typ nästa vecka?  eller hur ser din cykel ut? :)

Jag tror jag hade min äl helgen som var. så detta är spännande.. :D

Han åker iväg idag och kommer hem igen på juldagen så hoppas inte min ägglossning är nu medans han är borta :p Enligt app så hade jag ägglossning igår men inte enligt äl test. Min cykel vet jag inte riktigt då jag slutade med minipiller och har inte haft regelbunden mens på 3 år ca :) men hoppas att det kommer igång snabbt :D

Åh spännande ja ! När är det du kan börja testa ? Är helt ny i denna djungeln :)
  • Lottch3n

Hoppar in här från decembertråden.
    Fick "gravid 1-2" den 15/12 och några timmar senare kom det blod på pappret, som nu visade sig vara ett tidigt missfall.. hade varit bättre att inte vetat om graviditeten då.. :(

Nu vet jag inte alls när varken äl eller bim är, men tror äl är 26-28/12 och bim 12/1..
    Tredje försöket på barn nummer två börjar nu då.
    Så glad att dessa trådar finns!! <3

• MammaMia1012
    Lottch3n skrev 2017-12-21 07:15:16 följande:

Fick "gravid 1-2" den 15/12 och några timmar senare kom det blod på pappret, som nu visade sig vara ett tidigt missfall.. hade varit bättre att inte vetat om graviditeten då.. :(

Nu vet jag inte alls när varken äl eller bim är, men tror äl är 26-28/12 och bim 12/1..

Beklagar verkligen missfallet! Vet precis hur det är! Jag var med om mer eller mindre exakt samma sak när vi började försöka med nr två. Fick pluss tidigt till och med gravid 2-3 på digitalt sedan i V5 +4 började jag blöda... vi var så glada och hade precis berättar för svärföräldrarna att de skulle få ett till barnbarn. (Jag gör aldrig om det misstaget att berätta för tidigt) Hade jag inte testat så hade jag bara trott att mensen var några dagar sen..

Igen så ledsen för din skull! Nu håller vi tummarna framåt! Jag blev i alla fall gravid på 3e försöket efter missfallet och hon är nu 5år!

Massa kramar <3
  • Mo90

Fick missfall v6 i november på första försöket. Konisering i november och tänkte köra igen nu när det gått lite mer än 4v efter op. Mensen är väl tänkt och komma runt 10 januari och ägglossning nu i veckan. Håller tummarna och hoppas på ett plus som går hela vägen. Jag 27 och sambo 35.

• maria1992
    Lottch3n skrev 2017-12-21 07:15:16 följande:

Hej! 

Jag fick plus också och förmodligen ett tidigt missfall här med.. Håller helt med dig, så tråkigt att behöva veta men vi kämpar tillsammans!! Då har du en kort menscykel? Så skönt.. Min känns så lång. :/ Ja det är skönt <3

• maria1992
    hallonnpaj skrev 2017-12-20 23:19:31 följande:
    Kan tyvärr inte då jag och sambon är ifrån varandra. men vi mös på fredag, lördag och söndag så hoppas det tagit sig ändå. Tror faktiskt att ÄL kan ha varit i fredags/lördags då jag hade så ont. märker en skillnad på mina bröst särskilt idag. fått stora vårtgårdar. aldrig haft så tidigare. undra vad det kan bero på.. om det bara är något som kan bli efter äl eller om det kan vara grav-symtom..
    hur går det för dig?
    Aaah, spännande. Man vet aldrig. Hoppas hoppas! 

Kanske gravsymptom? Hoppas vi ju ännu mer hihi! 

Det går väl bra, bara att vänta in ägglossning nu. Hoppas bara på mindre smärta under denna ägglossning..-
  • Lottch3n
    MammaMia1012 skrev 2017-12-21 07:40:34 följande:
    Beklagar verkligen missfallet! Vet precis hur det är! Jag var med om mer eller mindre exakt samma sak när vi började försöka med nr två. Fick pluss tidigt till och med gravid 2-3 på digitalt sedan i V5 +4 började jag blöda... vi var så glada och hade precis berättar för svärföräldrarna att de skulle få ett till barnbarn. (Jag gör aldrig om det misstaget att berätta för tidigt) Hade jag inte testat så hade jag bara trott att mensen var några dagar sen..

Igen så ledsen för din skull! Nu håller vi tummarna framåt! Jag blev i alla fall gravid på 3e försöket efter missfallet och hon är nu 5år!

Massa kramar <3
    Tack! <3
    Åh förstår att det måste varit extra jobbigt när man berättat för nära och kära, fast ändå skönt att ha deras stöd kanske?
    Vi hade inte berättat för någon än, men känns ändå extremt jobbigt :(
    Ja men precis så tänker jag också, hade jag inte testat så hade jag ju också trott att det var mensen..

Nu har jag ingen direkt koll på när äl sker vilket känns lite extra jobbigt :/

Hur går det för dig?
    kram <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018