BIM JANUARI 2018
Jag är på! Kul! Har Äl idag och bim 4/1 :) kul o följas!
Jag är på! Kul! Har Äl idag och bim 4/1 :) kul o följas!
Tog precis ett test!! Är bim-2!! Hur tillförlitligt är detta??
Åh okej nu blev jag lättad! Tack snälla tjejer och önskar er alla stort lycka till <3 fortsätter följa er ändå för o se hur de går :)
Tack snälla allihopa!
Hade äl 20, och bm 4/1 men har haft mensvärk i tre dagar och kände hela tiden att mensen är påväg. Gick förbi gravtestet imorse och kunde inte motstå, var dock helt säker på att det skulle stå ?inte gravid? för har knappt haft några symptom alls, förutom ?mensvärken? nu i några dagar. Så vid bim-2 visade det positivt! Blev helt chokad och glad! :)
Jag har också som sagt bim 12/1 :)
Jag känner inget förutom att jag haft lite molande mensvärk liknande samt ett par rejäla hugg i ena äggstocken.
Dock är mina flytningar väldigt vattniga och rinniga :') haha
Först var dom typ krämiga och vita efter äl.
Känner ni andra något ?
Hur är era flytningar?
Grattis <3
Åh hoppas hoppas på ett plus för mig snart, dock väldigt seg väntan :)
Nej jag har inte heller jätte mycket flytningar men när de kommer så är dom vattniga .
När hade du bim?
God morgon allihopa!
Tog som sagt ett grav test igår som visade positivt 2-3 veckor. Tog ytterligare ett imorse för att jag inte trodde på det och det visade gravid 1-2 veckor. Det har alltså sjunkit. Är rädd att det är fel, att hormonerna sjunker nu, de ska ju öka!
God morgon allihopa!
Tog som sagt ett grav test igår som visade positivt 2-3 veckor. Tog ytterligare ett imorse för att jag inte trodde på det och det visade gravid 1-2 veckor. Det har alltså sjunkit. Är rädd att det är fel, att hormonerna sjunker nu, de ska ju öka!
kan det inte vara så att hormonerna ligger mellan där 2-3 v och då blir det lite olika beroende på när på dygnet du tar och hur mkt hormoner det finns just då i urinet, alltså koncentrationen av HCG just då??
Plussade med CB digital för två dagar sen, känner inga som helst symtom. Förutom utebliven mens som borde kommit idag (än är det tidigt dock!) är det vanligt att inte känna symtom i vecka 4-5?
Undrar en sak. Varför är det så många här som väljer att ta test där man med en linje/plus kanske om man är gravid? De är ju ibland omöjliga att se! Varför inte ta Clearblue digital där man får det svart på vitt om man är gravid eller inte? Den kan man dessutom ta 5 dagar inann BM... hmm en fundering bara :) jag tar alltid CB.
Min erfarenhet är att jag ser tidigare på test med linjer än digitalt. Varit gravid 2 gånger o sett på linjetest 4-5 dagar innan digitalt båda gångerna. Tyvärr sluta båda i missfall.
Hur går det till sedan vid inskrivning hos mvc? Är kub test något man själv måste be om då?