• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • YasmineK

Hejsan! Har följt bim dec 2017 tråden men hoppar in här då mensen dök upp den 7 dec. Dock konstig mens som bara varade i 1 1/2 dag... brukar vara i 3 dagar. Har ägglossning nu i veckan, imorgon enligt appen men tyckte jag kände av den igår, Dock åkte vi på magsjuka i måndags, ena tvillingsonen och jag (dock inga lösa i magen, bara kräkningar) sambon har aldrig varit magsjuk så det fick bli mys igår iaf, vill verkligen inte missa äl denna gång, ska ha sex varannan dag nu eftersom jag inte vet säkert när jag har äl. Har 3 barn sen innan (9 år, 5år,5år) jag själv är 27 år gammal, sambon är 31 år. Blir hans första barn, men han är dock världens bästa bonuspappa till mina barn som bor hos oss på heltid. Barnen längtar efter ett litet syskon och vi med! Slutade med p-piller i sep så detta blir tredje försöket nu, har regelbunden mens med cykel på 28 dagar. BIM 4 januari, hoppas vi alla lyckas nu

• maria1992
    Annso123 skrev 2017-12-19 21:01:57 följande:
    Ja, spännande!! Vill bara att tiden ska gå snabbt! Men ändå inte, vill ju njuta av alla dagar innan med, med jul och nyår och allt! Enligt apparna har jag BIM 1 januari, men kommer testa 31/12 tänkte jag. Skönt att veta innan nyårsfesten om det tagit sig. Även om det inte är säkert att det syns nåt redan då!
    Eller hur!! 

Jag håller med... Ska bli spännande. Nu får vi verkligen hoppas! 
  • maria1992
    hallonnpaj skrev 2017-12-19 18:29:57 följande:
    Förstår det. Huvva måste varit obehagligt..Fick rätt vita flytningar idag. Förstår inte om jag hade ägglossning när jag hade sådär ont eller om det är idag kanske.

Ja men detsamma! Jag är född 93. du då? 92:a? 

Ja verkligen.. 
    Hm.. det kanske du hade? Mys då ändå under denna tiden så de är säkert!  

Jag är född 94 Glad 
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-12-19 20:55:22 följande:

Hej! Jag hoppar in här ja! 22 år, sambon 25, första barnet och andra försöket äl+2 och BIM 1/1 <3

Undrade just hur det gått för dig! Jag hade ÄL i lördags/söndags så vi ligger väldigt lika! Ingen aning om BIM men mellan 28/12-1/1..,
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-12-20 11:08:33 följande:

Undrade just hur det gått för dig! Jag hade ÄL i lördags/söndags så vi ligger väldigt lika! Ingen aning om BIM men mellan 28/12-1/1..,

Denna gång har jag en väldigt bra känsla då vi fick till det både två dagar innan äl och samma dag som äl jag har redan ilningar i livmodern men det är väl efter äl men vi får se hur det går, hur går det för dig?
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-12-20 14:21:30 följande:

Denna gång har jag en väldigt bra känsla då vi fick till det både två dagar innan äl och samma dag som äl jag har redan ilningar i livmodern men det är väl efter äl men vi får se hur det går, hur går det för dig?

Åh vad härligt att ha en sån bra känsla! Jag tror tyvärr vi kommer få ge oss på ett 10:e försök i januari... Vi myste torsdag och söndag och ÄL var på söndag enligt min temp... Jag har haft fortsatt molvärk sen ÄL och stigande temp men är ju än så nära inpå ÄL.
  • Tiiffany

Hej!

Hoppar in här. Har ägglossning runt 1/1-2/1 så håller tummarna att det tar sig!

• Lyckorus
    Alltidvi skrev 2017-12-19 12:43:55 följande:

Inne på 3:e omgången o ÄL bör komma runt 24/12 så gissa vad vi önskar oss i julklapp <3 :)

Bim 5/1-2018

Håller tummar & tår för oss alla <3

Vad roligt. Vi också inne på tredje försöket, ÄL 23/12 och har BIM 4/1. Hur gammal är du? Vi är 26 år (jag) och 28 år boendes i Stockholm.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018