• YasmineK

BIM JANUARI 2018

Hejsan! Har följt bim dec 2017 tråden men hoppar in här då mensen dök upp den 7 dec. Dock konstig mens som bara varade i 1 1/2 dag... brukar vara i 3 dagar. Har ägglossning nu i veckan, imorgon enligt appen men tyckte jag kände av den igår, Dock åkte vi på magsjuka i måndags, ena tvillingsonen och jag (dock inga lösa i magen, bara kräkningar) sambon har aldrig varit magsjuk så det fick bli mys igår iaf, vill verkligen inte missa äl denna gång, ska ha sex varannan dag nu eftersom jag inte vet säkert när jag har äl. Har 3 barn sen innan (9 år, 5år,5år) jag själv är 27 år gammal, sambon är 31 år. Blir hans första barn, men han är dock världens bästa bonuspappa till mina barn som bor hos oss på heltid. Barnen längtar efter ett litet syskon och vi med! Slutade med p-piller i sep så detta blir tredje försöket nu, har regelbunden mens med cykel på 28 dagar. BIM 4 januari, hoppas vi alla lyckas nu

• YasmineK

Bim-4 idag, har haft så ömma bröst och min mage har varit så uppsvälld och gasig. Har bara haft 1 test kvar så tänkte egentligen spara till efter BIM men igår tog jag ett ägglossningstest som visa så starkt att jag bara blev tvungen att ta det sista gravtestet nu imorse. Och jag kan inte fatta att det å sant, man ser verkligen 2 streck tydligt. Sitter bara och skakar på köksgolvet, är så sjukt lycklig. Barn nr #4 och fjärde försöket efter mitt p-piller stop, min exman (de tre andra barnens pappa) lämnade mig för 1 1/2 år sen för en jobbarkompis och samtidigt smitta han mig med klamydia som jag säkert haft väldigt länge. Var nästan bombsäker på att han gjort mig steril... träffade min nuvarande underbara sambo för 1 år sen (vi var dessutom ett par redan för 11 år sen, min första stora kärlek) det här blir hans första barn, och mina tre andra älskade ungar har längtat så efter ett syskon. Ursäkta för värsta novellen men är så lycklig
  • YasmineK

Lite bättre bild kanske, så himla svårt med ljuset men det är starkare i verkligheten ???? stort lycka till ni andra <3
  • YasmineK
    MammaMia1012 skrev 2018-01-01 09:09:27 följande:

Syns definitivt! Stort grattis! Vilken start på 2018!

Tusen tack världens bästa start på året!
  • YasmineK
    Lottch3n skrev 2018-01-01 12:01:49 följande:

Grattis! <3

Tusen tack, känns overkligt
Svar på tråden BIM JANUARI 2018