BIM JANUARI 2018
Jag är med! Inne på tredje försöket, har ÄL 23/12 enligt Natural Cycles men ska ta ägglossningstester denna gång och så får vi se vad som händer.
Jag är med! Inne på tredje försöket, har ÄL 23/12 enligt Natural Cycles men ska ta ägglossningstester denna gång och så får vi se vad som händer.
Inne på 3:e omgången o ÄL bör komma runt 24/12 så gissa vad vi önskar oss i julklapp <3 :)
Bim 5/1-2018
Håller tummar & tår för oss alla <3
Hur går det för er? Jag hade positivt ÄL-test igår och förförde sambon både mån, ons, tors och tänkte göra det idag med. Haha. Håller alla tummarna för att det tar sig nu för oss, tredje försöker med första barnet
Gjorde ett graviditetstest imorse med sticka från Graviditetskollen, ÄL +7. Var så negativt det kan vara, men vet också att jag är tidigt ute. Hade dock hoppats på att kunna se något väldigt, väldigt svagt. Har BIM 3/1. Har noll symptom och svamp därnere (eller vad det nu är, svider gör det) men vågar inte behandla för det står att gravida kvinnor inte ska ta Canesten... Tog dock 3 ggr innan jag insåg det, tvättade bort 4 gången.
Såhär ser dock min kurva ut i NC, så där ser det inte ut som att det är kört ännu åtminstone. Temperaturen är fortfarande förhållandevis hög så hoppas den stannar där. Vårt tredje försök och jag kämpar med att inte känna uppgivenhet redan nu.
Hur är status för er andra? Någon med BIM omkring samma datum som jag som har symptom? Jag har knappt symptom vid mens förutom att jag är gnällig och irriterad på sambon så förväntar mig egentligen inga nu heller, men NÅGOT vore ju skönt att se.
Gjorde ett graviditetstest imorse med sticka från Graviditetskollen, ÄL +7. Var så negativt det kan vara, men vet också att jag är tidigt ute. Hade dock hoppats på att kunna se något väldigt, väldigt svagt. Har BIM 3/1. Har noll symptom och svamp därnere (eller vad det nu är, svider gör det) men vågar inte behandla för det står att gravida kvinnor inte ska ta Canesten... Tog dock 3 ggr innan jag insåg det, tvättade bort 4 gången.
Såhär ser dock min kurva ut i NC, så där ser det inte ut som att det är kört ännu åtminstone. Temperaturen är fortfarande förhållandevis hög så hoppas den stannar där. Vårt tredje försök och jag kämpar med att inte känna uppgivenhet redan nu.
Hur är status för er andra? Någon med BIM omkring samma datum som jag som har symptom? Jag har knappt symptom vid mens förutom att jag är gnällig och irriterad på sambon så förväntar mig egentligen inga nu heller, men NÅGOT vore ju skönt att se.
Hahahaha! Ja, jag låg och fnittrade för mig själv när jag vaknade. Ville inte berätta för sambon, kan tolkas fel Har inte sett filmer med Austin Powers sedan jag var typ 8 år, så vet inte hur det kunde komma sig.
Spännande! Jag hoppas det är någonting för er del, eftersom att du också har lite symptom. Jag tänkte testa igen på nyårsafton med RFSUs testa tidigt, kommer oavsett undvika alkohol men vore skönt att åtminstone få ett + så att det inte känns lika obekvämt att inte dricka alkohol på en nyårsfest när alla andra är stupfulla. Men vågar inte heller hoppas på för mycket...
Pevaryl kan man ta när man Örskär bli gravid, är gravid eller ammar :)
Lycka till <3
Hej alla !
Har bim 2/1-18
Jag och mannen är inne på fjärde månaden av försök nu, hoppas hoppas ??
Hej tjejer!!! Herregud jag tror jag nyss har plussat på ÄL+12... eftermiddagsurin och hade kissat säkert en och en halvtimme innan men detta är väl ändå ett plus?! Gud kan inte tro det,: första gången jag är gravid någonsin och första barnet andra försöket!! Hade det på känn men vågade inte tro nåt.
Hej tjejer! Bim idag, har inte vågat testa än. Tror mensen kommer när som... vaknade med världens huvudvärk som håller i sig suck.. :/
Vet hur du känner! Vi är inne på femte försöket och har testat innan bim varje månad..
Egentligen ingenting, ömma bröst fick jag också imorse, brukar få det en dag innan mens. Försöker att inte överannalysera men det är så svårt!
Idag kom tant röd på BIM +1. Hade jätte ömma bröstvårtor tills inatt då det avtog och sedan negativt på stickan imorse. Detta var vårt tredje försök. Jag kommer nu börja äta Rosenrot och Munkpeppar. Det gör kanske ingen skillnad alls, men jag tänker inte missa chansen om det skulle göra det. Det gör mig ingenting att det inte blev något denna gång för då kan jag utan problem flyga till min väns bröllop i Grekland nästa sommar. Nu nya tag för oktoberbebis!
Idag kom tant röd på BIM +1. Hade jätte ömma bröstvårtor tills inatt då det avtog och sedan negativt på stickan imorse. Detta var vårt tredje försök. Jag kommer nu börja äta Rosenrot och Munkpeppar. Det gör kanske ingen skillnad alls, men jag tänker inte missa chansen om det skulle göra det. Det gör mig ingenting att det inte blev något denna gång för då kan jag utan problem flyga till min väns bröllop i Grekland nästa sommar. Nu nya tag för oktoberbebis!
Fick tipset Bisolvon vid äl för att tunna ut äl-sektetet. Vet inte om det är ett gångbart tips men vi testade när vi inte blev på smällen första försöket. Det funkade då jag tog bisolvon vid andra försöket. Blev twins den gången.