BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Nej jag hade faktiskt inga test hemma: -) men tror det kommer på posten idag! Jag hade ömmande bröst några dagar efter äl som har avtagit nu..därför är känslan att det inte tagit sig denna gång! Men Jag gör ett test i dagarna nu när jag får dom på posten!
Du då? Testa på BIM?
BEHÖVER EXPERTRÅD! =)
Jag hade två äggblåsor på g CD14, de var båda 17 mm då och förutspåddes släppa ett par dagar senare. Men idag är jag på CD20 och har inte märkt av någon ägglossning... jag har skippat tester den här månaden för att jag aldrig fått några utslag. Förra månaden fick jag min första ÄL med hjälp av stimulering och märkte det genom temphöjning med NC. Därför tänkte jag "ta det lugnt" denna månad och bara mysa varannan dag och sedan "skulle jag märka" när ÄL varit genom temphöjning igen... Nu när det gått flera dagar och NC hela tiden flyttat fram förmodad ÄL så har appen slutligen tagit bort ÄL helt denna månad..! Så jag funderar på om äggblåsorna antingen återbildades och det aldrig blev någon ÄL, eller om det bara blir en extra sen ÄL, eller om jag faktiskt haft ÄL fast med SVAG temphöjning?
Min temp brukar ligga kring 36,1-36,4 ungefär, och förra månaden när jag fick min första ÄL så steg tempen till 36,7-36,9 och höll sig däremellan fram till mens. Men denna cykel har jag haft lägre temp, den har legat kring 35,9-36,1. Så en dag höjdes den till 36,4-36,5 och har hållit sig där i fyra dagar nu. Så egentligen HAR jag ju haft en temphöjning på ca 0,5 grader, men eftersom den var mycket högre förra gången så verkar NC ändå inte vilja markera att ÄL varit... Vad tror ni? Finns det en chans att ÄL faktiskt inträffade för fyra dagar sedan!?
Försöker bifoga två bilder, en som visar bara nuvarande cykel och en som även visar hur det såg ut förra!!
Tacksam för hjälp!! =)
ååå va kul. När ska du testa eller har du redan testat kanske?
Nej jag hade faktiskt inga test hemma: -) men tror det kommer på posten idag! Jag hade ömmande bröst några dagar efter äl som har avtagit nu..därför är känslan att det inte tagit sig denna gång! Men Jag gör ett test i dagarna nu när jag får dom på posten!
Du då? Testa på BIM?
Du då? Testa på BIM?
Använde du testa tidigt-test på första testen?
BIM -4 idag, tokblankt gravtest nyss. Antar att jag bör vänta till nyårafton innan jag testar igen! Fler som ska testa på söndag? :)
BIM -4 idag, tokblankt gravtest nyss. Antar att jag bör vänta till nyårafton innan jag testar igen! Fler som ska testa på söndag? :)