• FruBjörk

BIM JANUARI 2018

Hej jag hänger med er här.

ÄL 17/12 (känner den tydligt) och BIM 1/1. Vårt första riktiga försök, barn 3 för mig (tvillingar på 5 år sen innan) och första för min man. Har senaste veckan haft väldigt ont i mina bröst, så ont att jag har jätte svårt att sova. Även molvärk som kommer och går samt illamående till och från. Brukar inte ha så starka pms symptom så hoppas verkligen på plus!

• FruBjörk
    Adalgisa skrev 2017-12-28 09:57:59 följande:

BIM -4 idag, tokblankt gravtest nyss. Antar att jag bör vänta till nyårafton innan jag testar igen! Fler som ska testa på söndag? :)

Jag tänkte försöka vänta till söndag (men det är svårt). BIM -4 idag jag också :)
  • FruBjörk
    Adalgisa skrev 2017-12-28 09:57:59 följande:

BIM -4 idag, tokblankt gravtest nyss. Antar att jag bör vänta till nyårafton innan jag testar igen! Fler som ska testa på söndag? :)

Jag tänkte försöka vänta till söndag (men det är svårt). BIM -4 idag jag också :)
  • FruBjörk
    Adalgisa skrev 2017-12-28 11:07:41 följande:

Vad roligt att vi är så många på samma dag! Har ni barn sedan innan? Hur många gånger har ni försökt?

Detta är min och min sambos andra försök, inga barn sedan tidigare. 29 år, boende i Stockholm! :)

Jag har tvillingtjejer på 5 år men det blir första barnet för min man. Jag är 31, bor också i Stockholm :)
  • FruBjörk
    FruBjörk skrev 2017-12-28 11:13:44 följande:

Jag har tvillingtjejer på 5 år men det blir första barnet för min man. Jag är 31, bor också i Stockholm :)

Första riktiga försöket.
  • FruBjörk
    Lottch3n skrev 2017-12-28 21:58:13 följande:

Ingen?

Kanske bäst ändå att sexa på om ni kan. Jag litar nog mer på känsla men jag vet inte.
  • FruBjörk

Tog ett test idag BIM -3. Helt blankt. Så jobbigt men nu hoppas jag mensen kommer som den ska så vi får försöka på nytt.

• FruBjörk
    Ereya skrev 2017-12-29 12:55:19 följande:

Haha! Jag fick vackert be min sambo att gå och tvätta håret och skäggstubben innan han kom och lade sig i förrgår för att han luktade typ... Surtrasa! Hahaha! Han bara åh nej du måste verkligen vara gravid (alltså vi försöker inte och har ingen brådska och har en tvåmånadersresa inbokad om tre veckor). Men blir det ett plus den här månaden så får vi se hur långt vi tar oss! Hoppas!

Hahaha surtrasa :'D Jag tycker att gardinerna i sovrummet luktar brandrök och kan knappt sova. Haha
  • FruBjörk
    Emselie skrev 2017-12-29 22:33:04 följande:

Äl+8 idag. Känner verkligen en massa, aldrig känt såhär någon annan månad faktiskt. Haft molvärk sedan äl-dagen, andra månader har inte molvärk/mensvärken börjat fören några dagar innan mens. Är jag inte gravid nu så måste det vara något allvarligt fel på mig haha! Tänkte ta ett första test på måndag. Ska vara hemma på nyår och mysa med gubben bara så behöver inte veta inför nyårskvällen om jag kan dricka eller ej. Håll tummarna för mig att det tagit sig nu!! Fjärde försöket nu med ett missfall i bagaget.

Åh va spännande! Håller tummarna för er <3
  • FruBjörk
    Johanna88m skrev 2017-12-30 10:06:11 följande:

Hej allihop.

Jag och min man väntade vår dotter som skulle fötts nu i februari men hon togs ifrån oss till himmelriket i slutet på oktober, har nu en änglardotter som heter Saga<3

Vi ska från och med i januari försöka bli gravida igen och få ett syskon till Saga, efter det värsta vi någonsin behövt gå igenom och fortfarande går igenom...

håller tummarna allt vad jag kan, grät floder för en vecka sedan då jag fick min mens trots att vi inte hade bestämt oss för att satsa igen, men nu är vi enade om att försöka igen. Hoppas på 2018 bebis<3

Åh va hemskt! Beklagar verkligen! Lycka till <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018