• öland88

BIM JANUARI 2018

Jag hoppas att det är okej att jag hoppar in här. 

Vi försöker med barn nr 4. 
    Jag hade äl den 18/12. Planerad mens är den 4/1.. 
    Jag hoppas att jag kan få ett plus imon eller på söndag. Vet att de är tidigt men vi gör en chansning. 

Igår kväll fick jag ont i höger äggstocke. Kändes som håll. 
    Idag har jag haft mensvärk o jag har aldrig mensvärk annars, förutom när jag har haft mens i någon dag och när jag blöder jätte mycke.. 

Jag är 29 o gubben är 43 så jag hoppas att vi får till en till plutt.. 

• öland88
    Ereya skrev 2017-12-27 18:32:31 följande:

Hej alla! Hoppar in här som inloggad - jag skrev ett inlägg tidigare igår.

Ägglossningen hade jag den 18/12 och BIM 2-3/1. Jag känner av sådana väldiga symptom så jag tror jag ska testa imorgon, ÄL +10. Vill så gärna hålla mig, men får köpa nya tester och testa varannan dag fram till mensen för mest rättvist resultat.

Då är vi på samma dag :) 

Vad har du för symtom? 
    Jag testade imorse men visade inget.  

• öland88
    Josse8632 skrev 2017-12-27 23:31:11 följande:
    Samma dag jag med
    ååå va kul. När ska du testa eller har du redan testat kanske? 
  • öland88
    Josse8632 skrev 2017-12-28 09:05:59 följande:

Nej jag hade faktiskt inga test hemma: -) men tror det kommer på posten idag! Jag hade ömmande bröst några dagar efter äl som har avtagit nu..därför är känslan att det inte tagit sig denna gång! Men Jag gör ett test i dagarna nu när jag får dom på posten!

Du då? Testa på BIM?

Oki. Jag beställde nya men hade kvar sedan förra månaden. Jag testade igår och nu på morgonen. Väntar fortfarande på de som jag tog idag.
  • öland88
    Josse8632 skrev 2017-12-28 09:11:03 följande:

Nej jag hade faktiskt inga test hemma: -) men tror det kommer på posten idag! Jag hade ömmande bröst några dagar efter äl som har avtagit nu..därför är känslan att det inte tagit sig denna gång! Men Jag gör ett test i dagarna nu när jag får dom på posten!

Du då? Testa på BIM?

Använde du testa tidigt-test på första testen?

Nä de från nyss visade inget. Man kan ana något om man lyser igenom de med lampa men så ska man ju inte behöva göra. Nu ska jag försöka hålla fingrarna borta tills på söndag.
  • öland88

Hallå Brudar!!

Nu är min mens 4 dagar sen och jag vill bara få ett + eller mens.. Hmm.. bubblar fortfarande i magen, brösten e svullna & blodådrorna tycks inte försvinna. Men men vi får väl se.. På gravtesten så kan man ana något men vill få ett riktigt svar..

• öland88
    Mawie skrev 2018-01-05 11:52:42 följande:
    Fick vänta 10 dagar efter mens innan jag plussade en annan gång.
    jaså okej. 
  • öland88

Jag blir galen.. Mensen är 6 dagar sen men igår började de komma bruna flytningar o de fortsätter idag också.. Hmm vet inte vad jag ska tro eller göra. Gravtesten visar bara att man kanske kan ana något men nja vet inte. Brösten värker sjukt mycke fortfarande, dom känns större o körtlarna känns mycke större. 
    Sorry behövde bara skriva av mig. Antingen så vill jag bara få ett + nu eller så får gärna mensen komma nu.  

• öland88
    annamfamilj skrev 2018-01-07 23:44:11 följande:
    öland88 skrev 2018-01-07 22:59:19 följande:

Jag blir galen.. Mensen är 6 dagar sen men igår började de komma bruna flytningar o de fortsätter idag också.. Hmm vet inte vad jag ska tro eller göra. Gravtesten visar bara att man kanske kan ana något men nja vet inte. Brösten värker sjukt mycke fortfarande, dom känns större o körtlarna känns mycke större. 

Sorry behövde bara skriva av mig. Antingen så vill jag bara få ett + nu eller så får gärna mensen komma nu.  

Så var min första graviditet. Plussade över en vecka efter bim.
    okej. men känns så konstigt. 
  • öland88

Har precis kissat på cb men när jag öppnade förpackningen, så va testet där de ska bli ett +, så va de redan ett svagt lodrätt sträck. ska de vara så? 

Känns knasigt.
    På graviditetskollens test så kan man ana något.

Har gått 7 dagar över mens idag. Har lite brunliknande flytningar o haft de så i 3 dagar. 

• öland88

Förtydligar mig, då jag insåg att jag skrev hel konstigt :) 

Du vet när man kissar på en CB så ska de ju bli ett + för att man ska vara gravid och ett - för att man inte ska vara gravid. 
    Men när jag öppnade den ur förpackningen så va de redan ett - 
    Ska de vara så? 

Svar på tråden BIM JANUARI 2018